• zvartaliljan

Snart kommer det! Jag sitter på helspänn varje dag!

Haha min syster är sådär glad på mig...jag har tjatat om att få veta datumet och gett henne sådär 10 datum då det INTE passar så slutsatsen är att det finns bara en helg kvar innan bröllopet där det KAN bli Så då vet jag ju på ett ungefär ändå fast hon vägrat säga datumet...
    Att det blir en helg är självklart...alla bor långt bort o har jobb o så. Min syster bor i Grekland så jag lär väl märka när hon närmar sig Sverige också...

Har också sagt att jag vägrar pinsamheter...min kära syster tycker nu att jag är ett kontrollfreak Oskyldig Jag undrar bara hur det kunde ta henne 23 år att inse det...

• zvartaliljan
    11juni2011 skrev 2011-05-02 09:55:30 följande:
    Kan det vara så att man verkligen kan vara helt ovetande  om en hippa? Ingen har frågat mig om något som kan tyda på att en hippa skulle vara på gång. Jag har ingen tärna, dom flesta jag umgås med är från olika städer och umgås inte med varandra. Det finns liksom ingen som skulle kunna få ihop hela mitt kompisgäng, tror jag?
    Eller är det meningen att man skall ta tag i sin egen hippa när man inte har tärna?
    Min sambos marskalk är 15 år och hans vänner är utspridda över hela världen...så han har inte räknat med någon svensexa. Så då tar såklart JAG på mig den uppgiften o har kontaktat hans vänner...jag bestämmer inte VAD de ska göra men jag ser till att det BLIR en svensexa. Så om du vill ha en så berätta lite försiktigt för din m2b att du är lite orolig att du inte får någon möhippa för att du inte har en tärna som styr upp det...
  • zvartaliljan
    Emblas Mamma skrev 2011-05-11 07:00:55 följande:
    JAAA!

Nu har jag fått två preliminärdatum!
    Min snälla Tärna vet att jag har sjukt mycket att göra och knappt en sekund över. Så hon frågade mig helt enkelt om jag var ledig den 21 och den 28:e.
    Mer fick jag dock inte veta, men ändå! Jag är så lättad över att veta ett kanske-datum! !
    Det ger mig tid att planera om resten av vardagen! Superbra :)
    Vad härligt o veta lite på ett ungefär iaf Här blir jag tokig av att inte veta
    Men lite lustigt att INGEN av mina vänner hade tid o hjälpa mig prova klänningen på lördag....hmm....
  • zvartaliljan
    Emblas Mamma skrev 2011-05-11 07:29:29 följande:
    hehe, då kan du ju alltid försöka vara beredd då ;)
    :D
    haha ja, när t.o.m syrran med 3 ungar säger att hon ska bort på lördag så jag kunde inte komma dit...ja det låter hellustigt för hon är ju typ aldrig borta annars Men samtidigt fattar jag inte hur det kan vara nu i helgen...min tärna är ju utomlands o ska väl inte komma hem redan nu heller...hon bor på Rhodos. Trodde möhippan skulle vara längre fram så hon inte behöver resa två gånger men nu verkar det ju som de planerar något när jag frågat 6 olika tjejer om de har tid för mig i helgen o hjälpa mig med klänningen...och alla kommer med vaga ursäkter...
    Haha vad jobbigt det här är, rena gissningsleken
  • zvartaliljan
    Emblas Mamma skrev 2011-05-11 10:17:08 följande:
    Ni kanske ska åka på en weekend till Rhodos ;)
    nej herregud, det vet hon att jag inte har tid med
Svar på tråden Snart kommer det! Jag sitter på helspänn varje dag!