• lilliss

svarta skor?

jag är lite nyfiken på hur ni ser på att ha svarta skor på sig som brud?

själv så tycker jag att det går utmärkt, kläningen kommer ju dölja och så är svarta skor mer användbara efter bröllopet än vad vita är!

• Svar på tråden svarta skor?
  • Pinkgrape

Jag kommer ha svarta skor :D Tycker inte alls att det är fel överhuvudtaget, utan bara snyggt :) Speciellt då jag kommer andra svarta detaljer också. Även tärnornas klänningar kommer ha svarta detaljer. Min blivande och alla marskalkarna kommer ha svarta kostymer. Våra temafärger är svart/vitt/rosa.

Mina skor ser ut ungefär ganska exakt såhär.

Klänningen till vigseln kommer se ut såhär, med svart band i midjan.

Klänningen till middagen/festen kommer se ut såhär, med svart band i midjan (utan blomman)

Till det kommer jag ha en svart spetsbolero.

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Lumys

Jag kommer också ha svarta skor..tycker själv att man skulle kunna ha på sig vilka skor som helst. Skulle inte blir chockad för något (nästan) :P tycker det är svincoolt att ha skor som bryter av allt det romantiska i hela bröllopsgrejen. Jag som älskar skor skulle aldrig kunna "rätta mig i ledet" och ta ett par typiska brudskor... men det är jag :)

• Chicita

Försökte hitta bild på mina skor, men dom fanns inte på scoretts nätsida...
    Det är en kilklack med lite platå och sen tunna svarta remmar i kors rätt tätt över hela foten...
    Jättenöjd.
    Stabila, lätta och mycket bekväma Skrattande

Skorna kommer ju ändå knappt att synas under klänningen. Men när dom syns så bryter dom av lite på ett snyggt sätt

• Beautiful Disaster

Även jag kommer ha svarta skor. Hittade mina favoritskor på en butik i vår lilla by nu i vår, 25kr

• Kosmoskissen

Jag ska också ha svarta skor =) Dessa.
  • Loche

Här blir det åxå svarta skor. :)

• MochN

jag tycker inte att det är något fel på att ha svarta skor på sin bröllopsdag....tycker personligen att svarta skor är snyggare än vita oavset sko!

Svar på tråden svarta skor?