• RiNa

13 = Otur

Har hittar just "den" vigselringen. Den är så fin och passar perfekt, men den har 13 diamanter. Vill inte dra otur över oss... Börjar bli lite nojjig. Är det fånigt? Suck sitter här hemma och tittar på den och tycker den är sååå fin men är rädd att jag kommer störa mig på att det är 13 diamanter.

• Svar på tråden 13 = Otur
  • TheD

Haha, men du :)

Tror du på skrock i vanliga fall? Om det nu irriterar dig så kanske det inte ringen blir bra.... Är ju upp till dig/er som vi alla säger här på BT Flört

• RiNa

Nja, tyvärr är jag lite skockfull... Men brukar välja nr13 på tex spel bara för att.
    Tycker själv jag är lite löjlig eftersom den är så fin, men något känns sådär.
    Vet inte om jag kanske bara letar fel

• Pinkgrape

Personligen bryr jag mig inte om sådant, alls. Vi kommer gifta oss den 13 augusti och det kommer bli skitbra! Senast idag råkade jag paja en spegel, men jag kommer inte ha 7 års olycka för det och förra veckan gick jag under en stege, ve och fasa! ;P hehe

Det är ju dock bara du som kan avgöra ifall det är något du kommer störa dig på i framtiden också, för då är kanske inte det där ringen för dig.

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • RiNa

Kanske jag som nojjar i onödan Glad

• Styrka

Min ring har 13 diamanter!
    Men för oss är 13 ett lyckotal, det var den 13 april som vi först sa att vi älskade varandra...

Det där ska du inte tänka på så mycket tycker jag....

• Lisa201109

Jag har oxå tretton diamanter. Jag tänker att om det tar slut hade det troligtvis gjort det med eller utan tretton diamanter. Fästmannen har sett mig i min klänning oxå.

Eller så kan jag tänkte att om det skiter sig mellan oss har jag massa bra saker att skylla ifrån mig på i alla fallGlad

Svar på tråden 13 = Otur