Inlägg från: Skumboll |Visa alla inlägg
  • Skumboll

Någon mer med - tydligen -väldigt smala handleder?!

Jag har extremt smala handleder, beställde från en tjej på Etsy och hon gjorde armbandet efter mitt handledsmått. Vet inte riktigt om det är det du är ute efter men jag länkar till hennes sida iaf;

www.etsy.com/people/somethingjeweled 

• Skumboll
    Brud011 skrev 2011-05-13 18:41:52 följande:
    Emma811 skrev 2011-05-12 22:33:03 följande:
    Tja, har du köpt det från Ebay och bara betalt 37 kr har du ju smitit ifrån såväl moms som tull. Men det är ju ditt samvete.

Dessutom tillkommer ju andra skatter och avgifter för svenska företag.
    Och självklart om jag har två exakt likadana armband som kostar 37 eller 199 kr så väljer jag det för 37? Inga konstigheter där. Och att ha dåligt samvete för det tror jag inte många människor skulle ha. 
    Tull behöver man dessutom inte betala för varor under 1400 kr!

Tycker ni verkar ha stora handledsmått ni tjejer, jag har ett mått på 13,8 så jag brukar ha väldiga problem!
  • Skumboll
    Brud011 skrev 2011-05-13 19:26:48 följande:
    ne precis :)

hehe ok, men det sjuka är att vi har ju inte onormala handleder på nåt sätt, och ÄNDÅ finns det inte så mkt att välja på? varför gör dom inte armbanden i fler  storlekar liksom? :P 
    Nä man undrar ju verkligen vem de gör armbanden efter? Det går ju inte att köpa billiga i butik utan de måste ju alltid fixas till på något sätt. 
    Inte ens armband med gummiband brukar funka för mig, de blir ändå alldeles för stora. Obestämd
Svar på tråden Någon mer med - tydligen -väldigt smala handleder?!