Kosmoskissen skrev 2011-05-13 11:38:49 följande:
Hej på er! Här hoppar jag in med glädje
Vi ska också gifta oss på Gotland i sommar! Liter drygt en månad kvar faktiskt!! Vad kul att se fler som ska gifta sig där för det nästan som ett företag i sig att hitta aktuella gotlandstrådar här på BT.
Vi bor tyvärr inte på Gotland längre så planeringen har skett från fastlandet med några besök på ön, senast förra helgen då vi spikade och bokade det mesta.
Vi ska gifta oss borgerligt den 18 juni i Visby, i St Clemens ruin. Festen efteråt ska hållas på Frimis, ett stenkast därifrån bara. Hjälp mig att be vädergudarna om fint väder, eller åtminstone uppehåll!
Hår och smink ska jag få på Studio blå jag med, precis som bluttis.
Blommor har vi beställt från Irisdals på Hästgatan nära Österport. Tjejen där var jättetrevlig!
Ringarna fixade vi faktiskt också i Visby, eller ja vi har inte fått dem än men de är beställda från Dicks guld och silver vid Österport.
Ska bli spännande att fortsätta följa hur det går för er andra och toppen att vi kan dela med oss av tips och erfarenheter =)
Åh vad spännande att ditt bröllop är så snart! Vi var och kollade på Frimis. Det kommer bli super!! Börjar du bli nervös? Det kommer bli en strålande soldag :) Har inte Gotland mest soltimmar i Sverige, tror jag har läst det någonstans.