jenniejummie skrev 2011-10-06 10:46:31 följande:
Min sambo gillar rapmetal....jag är sååå glad att han inte har försökt att få med det i kyrkan... =) Jag tror det blir skithäftigt med marschen m elgitarrer. vår utgångsmarsch är viva la vida på orgel, kan bli hur kul som helst!
Jag vet FORTFARANDE inte hur vi ska göra m brudvisning. det är ju ännu en grej att fixa med och jag vet int eom jag har tid... Vill isf ha gotlandsdricke och kringlor. Men om man ska ha dricke så måste man ju börja brygga nu..eller??
Jag har kommit i kontakt m en tjej som använde knoppa runt stolarna, så dem ska jag köpa av henne, tänkte även knyta svarta eller röda (el.blanda) rosetter runt stolarna, vi får se. Jag vet att Österdahls kök hyr ut stolsöverdrag. tror han tar 25:- för ostrukna och 50:- för strukna.
Jag har målat konservburkar i rött och gult som jag har dekorerat med papper och band mm. I dem kommer vi ha ljus, blommor och sisal. PÅ borden kommer vi att strö ut lite bling och ha inramade kort på mig och min make =).
Vår bordsplacering är gula loppor som jag har vikt... 60 jävla stycken..
, har fortfarande ont i tummarna..hehe
Massor av ljus ska vi ha!!! I taket kommer vi fästa snören m vimplar på och ballonerg på snören.
Väggarna klär vi in i knoppa och tyll. Puh, det kommer bli ett hästjobb!!!!
Det låter jättebra alltihop! :D När är det bröllopet är? Tänkte mest på de där med dricke o det. Jag har ingen aning om hur lång tid det tar och så, så tyvärr är jag nog ingen hjälp till det.
Då kanske jag kan få köpa knoppa av dej då? När ni gift er och allt? :) Hur många gäster ska ni ha?
Var precis på maxi och hämtade ut paketet. Det va mina stolsband jag köpt. :D Köpte 100 stycken stolsband och 20 st organza löpare i svart. :D Har massa röd dekoration som jag köpt. Och förra helgen va jag inne på La vie och köpte fin, fina dekorationshjärtan där det står olika saker på tex Jag älskar dig, Amor Vincit Omnia, Live Love Laugh. Jättefina! :D Och även tvålar till toaletterna som ser ut som rosor. :D Superfina! La Vie har mycket fint och roligt att köpa. :D
Har ni förresten någon fotograf här nere som ni ska ha? Eller hur gör ni med fotograferingen?