Lev idag skrev 2011-10-10 16:34:09 följande:
Strutsfjädrarna är svarta. Och som du sa, riktigt mörka röda rosor. En av varje i tunna långa vaser. Det borde bli skitfint. Men börjar dock fundera på nu vart mina fjädrar är någonstans. Det va ett tag sen jag köpte de via ebay. Hm.. Ska kolla de tror jag.
Jo jag vet vad du menar med de enkla värmeljusen.
Och jag antar att det är ljusrör i bygdegården som jag bokat också. Så det blir ju något att fundera på.
Och det där med stakar har jag också funderat på. Funderade också på om man då kanske skulle haft en eller 2 stakar som tar ett ljus var ihop med vasen med fjädern och rosen. Hm.. Jag undrar hur det skulle se ut.
Förresten, vad är det nu du har kvar nu då när det börjar närma sig?
Om det är en bygdegård som ni ska vara i så är det säkert ljusrör. Jag vet inte om jag har nämnt det tidigare men jag har klippt till vimplar som går i våra färger och häftat fast på vaniga röda presentsnören. vi ska även blåsa 175 st gula och röda ballonger som ska fästas på samma sätt. dessa ska upp i taket för att dölja de fula ljusrören.
Jag tror att det räcker med en stake...
det blir nog fint!
oj..vad vi har kvar....
Det jobbigaste...att stryka alla lakan... urk, det ser jag INTE fram emot. Jag har ännu 50 st cupcakes att baka. Hitta på en till förrätt + 2 små rätter (förrätter till barnen). Laga all mat. Fixa div.skyltar. Måste ha tag i en bolero till vår dotter. Halsband till mig. Nya hårnålar, de jag köpt gillade jag inte riktigt.(röda m bling + gula m bling)
FESTPROGRAMMEN....OMG!! dom hade jag helt förträngt! Ååå nej!!! Nu vet jag vad jag ska göra i helgen...
Jag måste bestämma mig om jag ska göra hår+make själv eller om jag ska låta en av mina arbetskompisars dotter göra det. Jag var hos henne och gjorde provuppsättning, men jag var inte 100% nöjd, så jag funderar på att göra det själv. Har testat en del uppsättningar på mig själv som blev himla fina!
Har du funderat över din styling ngt? Har du klänning förresten?