Inlägg från: Smileycat |Visa alla inlägg
  • Smileycat

Blå skor

Jag har mkt vitt och sen ska vi ha blått oxå.
    Som ena lilltjejen ska ha blå klänning osv.. Nu söker jag efter snygga, billiga skor.
    Gärna blå..  

• Svar på tråden Blå skor
  • Smileycat

Småkollar lite överallt.. Vet inte riktigt hur jag vill ha dom.. Nog inte alltför höga klackar så man orkar ha dom.. Så det är bara o ge förslag.. =)

• Smileycat

TACK!
    Nummer två "my glamour shoes" var väldigt fina, så säkert för dyra
    Men har du länk? Sådana har jag fastnat för mig aldrig hittat blå! Tack! =) 

• Smileycat

Det var ju inte så farligt med 400kr..
    Tar jättegärna hjälp, men det blir från måndag då för nu har jag precis beställt klänning till mig och två barn så nu är det då inte mycket kvar på konot
    Jag har väldigt korta fötter, ca 22cm men breda. dock ha rjag nu börjat kunna ha stövlar mm som jag abslout inte kunde ha förut, då jag gått ner nästan 35kg
    Hade sist höga klackar på stövlar jag var ute, men sånt beror ju helt på vilka skor det är..

• Smileycat
    Aniara4 skrev 2011-05-13 20:48:34 följande:
    www.debenhams.com/shoes/women finns massor med skor, nere i vänsterkanten kan du sortera på färg.
    fanns tyvärr inga jag fastnade för där man tack ändå

marint bröllop 2011 skrev 2011-05-13 21:55:07 följande:
    Hej!

Vi har vitt, marinblått och ljusblått som färger på vårt bröllop. Jag ville gärna ha blå skor att bryta av med och köpte dessa på Brandos.se. Jag är verkligen supernöjd!! De kostar 1099 (gratis frakt), och känns verkligen lyxiga och att det är fin kvalitet. Dessa kan man ju även ha efter bröllopet :)

Skor | Finskor - Unisa: Narina-11
    tack, men de är för dyra och inte riktigt min färg, och stilen jag är ute efter..

men jättetack för alla svar!  
Svar på tråden Blå skor