Exeprt angående löshår sökes :)
Jag ska köpa löshår som ja ska använda på den stora dagen. Nu undrar jag lite....
Funderar på att använda clips. har haft löshår tidigare med tejp. Funkade sådär.
Men vilket är bäst att använda. Clips lr tejp??
Jag har ganska kort hår just nu. Har sidecut frisyr just nu och kommer även ha en sidecut på bröllopsdagen. Runt om är mitt hår ca 1 decimeter(förutom sidecuten som bara är några millimeter) och uppe på huvudet har jag kanske 1½-2 decimeter. Har tidigare haft "september frisyr" som ja nu håller på att spara ut förutom min sidecut.
Ska ja köpa löshår som det redan sitter clips på lr ska ja köpa ett trens lr vad det kallas som ja själv kan sy fast clips lr sätta fast tejp.... Vilket är lättast att fästa när man har ganska kort hår som jag har? Någon som är lite expert och kan svara på mina frågor ??? :)
Hoppas någon förstår hur jag menar.
Ja lägger in en bild...den är ganska dåligt tagen men någon kasnke ser hur min frisyr ser ut idag och kan ge lite tips :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-13 12:08
De flesta paket som man kan köpa är på 100-120gram. Räcker det till en hel förlängning lr ska man isf köpa två paket??