• mikita

Provsminkning och hår. Vad tycks?

I kväll  har jag och syster fixat med sminkning och hår. Jag är jättenöjd, men syster känner press på sig att det inte duger...Jag vill gäran ha feedback! Kan säga att jag till vardags knappt är sminkad alls och ofta bara har en hästsvans. Det är ett utomhusbröllop i romantisk men enkel stil.

Fotona är väl inte så himla bra, inte belysningen heller. Hoppas ni kan se lite i alla fall Glad Håret som hänger ner på ryggen ska vara mer lockat än på bilden och ev. en tunn fläta i nederkant hela vägen runt (fattar ni vad jag menar???) Jag ska ha glasögonen på mig.

• Svar på tråden Provsminkning och hår. Vad tycks?
  • Ninana

Jag ser ingen skillnad mellan bilderna

• augusti2012

har du böjt ögonfransarna?? mascara?? En sån grej kan göra så mycket. Ser inte ut att vara så jätte mycket på dina fransar på bilden. 

• nikkihag

Är det någon bild som är före o efter? Du får ursäkta mig men jag kan inte heller se någonting av varken sminkning eller hår?! 

• Chicita

Jag antar att du är ute efter en osminkad look och då har din syster lyckats Glad
    Det ser naturligt osminkat ut, men jag hade gärna sett lite mer mascara och kanske lite mer färg. Det behöver inte vara någon annan eller kraftigare färg, men om man använder en bra primer för ögonskuggan så kan man ta i lite mer.

Om du ska ha glasögonen så behöver du ta i lite mer med sminket för annars kommer det inte att synas. Glad

• Moemoe

Tycker sminkningen ser fräsch ut och passar in i den stilen du är ute efter. Kan du inte lägga upp en bild i profil så man ser hur frisyren ser ut mer?

• In Wonderland

Jag tycker också att du behöver mer mascara (vet inte om du satt på någon). Jag hade nog också haft lite mer färg på läpparna, inte mycket men lite.

• eho2011

Kanske ni ska göra frisyren lite lösare på sidorna, nu går den bara uppåt och gör ansiktet väldigt långsmalt. Men det ser naturligt fint ut med sminket. Kanske lite mer mascara som någon föreslog!

• zvartaliljan

Jättefin sminkning men lite mascara och lite ljusrosa bluscher skulle jag tycka vore fint.

• salsa775

Jag håller med de andra, mer mascara!!
    Annars ser det fint o naturligt ut;) 

• EllaBella

Jag tycker också det hade blivit bättre med mer mascara + böjda fransar. Sedan skulle jag fylla ögonbrynen lite, kamma till formen och fixera med lite gelé (går bra med lite vanlig frisyrgelé eller mousse).

När det gäller håret så ser man ju inte jättemycket men jag hade gjort mer volym i luggen, lite såhär

Din hy ser jättefin ut och väldigt snygg nyans på läppstftet/glosset!
Svar på tråden Provsminkning och hår. Vad tycks?