Inlägg från: fru2011kanske |Visa alla inlägg
  • fru2011kanske

Hur sjutton klarar ni er under 30 000:-?

Jag har inte lyckats kan jag säga
    Men det jag märkt att det oftast handlar om är att betsämma Vad som är viktigast och lägga pengar på det, och strunta i det som inte känns viktigt!
    För oss var det viktigt att få fira med "alla" nära och kära, och eftersom vi har stora släkter båda två blev det snabbt många gäster och vi anpassade festen efter det. Det blir vin och öl fr Tyskland och buffé. Inga live band eller liknande utan spellista spotify.
    Vi lägger heller inte ut flera tusen på fotograf då varken jag eller BM trivs att bli fotograferade, vi har en släkting som är duktig amatör som passar oss perfekt (Han kommer inte att "dokumentera" dagen, utan ta bilder på oss efter kyrkan och fota lite under middagen)
    Jag köpte min klänning på outleten i Sthlm, då fick jag nöjet att prova klänning, men betydligt billigare än vanliga brudbutiken

Lycka till!! Om ni bara kommer fram till Vad som är viktigt för er och "kör på den linjen" är jag säker på att ni får precis det bröllop ni vill ha och det går att få det att passa med plånboken.

Svar på tråden Hur sjutton klarar ni er under 30 000:-?