• XenaK

Favors till gästerna? Jag velar..

Jag reagerade också direkt iom att jag har läst tidigare att ni ska ha kuvertavgift. Jag tycker att det är smidigt med kuvertavgift men hade blivit lite irriterad över att få en favor då.

3 September 2011
  • XenaK
    Pinkgrape skrev 2011-05-14 16:19:44 följande:
    Jisses.... GLÖM DENNA TRÅDEN! Återigen blev det en diskussion om kuvertavgiftens vara och icke vara!

ALLA våra gäster VET att jag tycker om att pyssla och att det är vad jag brukar ägna mig åt på fritiden, så om jag gör något till gäster, så skulle ingen få för sig att vi slösat "matpengarna" på små gåvor till gästerna. Jag kommer vara HELT ledig i 2 månader före bröllopet och skulle gärna ha något att pyssla med under den tiden, men ursäkta mig.

Kan ju även tillägga att vi gärna hade valt att bjuda på maten om vi hade kunnat ordna det billigare genom att ta med oss egen mat till lokalen, men det får vi inte och då blir det svårt.

Jag är väldigt glad att ingen av er är bjuden på vårt bröllop! Punkt.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Jag ville INTE klanka ner på kuvertavgiften, jag tycker att det är sjukt smidigt när folk har det så man slipper funder på present, däremot tycker jag inte att det ska vara för mycket "extragrejer" när man tar ut kuvertavgift.
    3 September 2011
Svar på tråden Favors till gästerna? Jag velar..