Inlägg från: Lucky Heart |Visa alla inlägg
  • Lucky Heart

Visa era ringar!

Här är mina ringar.
    Den släta är förlovningsringen och den med stenar på vigselringen. Båda kommer från Schalins.
    Vi kommer att byta ut våra förloviningsringar efter som sambons ring var jättesliten.
    Vega (vigselringen) är min drömring så det känns hur bra som helst att det blir dom här ringarna!

• Lucky Heart
    nikkihag skrev 2011-05-16 12:28:13 följande:
    Precis lika som mina ringar! Stjärnfall Vega 5mm och slät förlovningsring 5mm, vi byter också ut förlovningsringarna för karlar sliter såå på sina ringar :)
    Så kul!

Förstår inte vad karlarna gör med sina ringar.... Är ju iofs poitivt att han har på sig den hela tiden Glad

Längtar till vi får de nya ringarna, borde komma senast nästa vecka Skrattande
  • Lucky Heart
    Lucky Heart skrev 2011-05-15 21:17:54 följande:
    Här är mina ringar.
    Den släta är förlovningsringen och den med stenar på vigselringen. Båda kommer från Schalins.
    Vi kommer att byta ut våra förloviningsringar efter som sambons ring var jättesliten.
    Vega (vigselringen) är min drömring så det känns hur bra som helst att det blir dom här ringarna!

Idag kom mina ringar. De är helt underbara och jag är alldeles kär i min vigselring! Är det 30 juli snart????
Svar på tråden Visa era ringar!