• Alexanders Maria

fågelburar i örebro???

Hjälp! Jag beställde 6 st vackra fågelburar från Jotex, som dekoration för bröllopet, redan i början av Mars med leverans besked den 10 maj. Bra tänkte jag, då får jag ju dem någon gång i maj då. Men nehe då! När det gått en vecka efter det utsatta datumet blev jag orolig och satte mig för att ringa till dem. Då blev svaret att leveransen är beräknad till mitten av juni, Jag sitter som chockad i luren då jag gifter mig den 2 Juni och alltså måste ha dem redan den den 31 maj för att de ska fraktas till Örebro.
    Så efter lite förskräckelse blir jag då lovad att få dem med första leveransen och att de då alltså skulle komma fram inom 7-10 dagar. Lättad lämnar jag detta i tron av att de ska hinna fram, men icke! Nu fick jag beskedet i mail av att de ska skickas runt den 10 juni! Ringer igen och får det bekräftande svaret om att detta stämmer.

Alltså står jag här nu utan mina vackra fågelburar som är en klar knytpunkt för temat av hela bröllopet. Så HJÄLP! Var i Örebro kan jag hitta vita vackra fågelburar som inte kostar mer än 250:- styck??? Gråter 

• Svar på tråden fågelburar i örebro???
  • Alexanders Maria

hjälp? någon??

• Tessa

www.gardsromantik.se/

Denna sida saljer fagelburar. Det ligger visserligen i Lulea men kontakta dem och forhoppningsvis hinner du fa allt snarast! Lycka till!

• Alexanders Maria

Tack! Jag hittade dit för en timme sedan men de hade bara 5 st burar. Gråter

• Alexanders Maria

men håller på och dividerar med henne om de andra burarna och hur många hon har av dem. Hoppas allt löser sig! hjälp hjälp!...

• FutureMrsWilsher

Kolla på Ebay!

• Alexanders Maria

Nu har jag beställt hem, 5 st burar så får jag lösa någon annan dekoration till den 6:e platsen. :D

• niamh
    Alexanders Maria skrev 2011-05-19 22:18:42 följande:
    Nu har jag beställt hem, 5 st burar så får jag lösa någon annan dekoration till den 6:e platsen. :D
    Vad skönt! Hoppas det blir bra :)

Kikade förresten på din blogg - guuuushlans vilken fin festlokal ni hittat! Är visserligen väldigt
    nöjd med den vi bokat, men en liten del av mig önskar att jag kunde lassa på "er" lokal på en
    lastbil & frakta till Göteborg ;) 
  • Alexanders Maria
    niamh skrev 2011-05-20 12:15:41 följande:
    Kikade förresten på din blogg - guuuushlans vilken fin festlokal ni hittat! Är visserligen väldigt
    nöjd med den vi bokat, men en liten del av mig önskar att jag kunde lassa på "er" lokal på en
    lastbil & frakta till Göteborg ;) 
    Tack! Och tydligen blommar det just nu i träden, så jag kan inte låta bli att hoppas att de kommer hålla kvar sig och att vi kommer kunna gifta oss ute som vi planerar. De skulle vara såå fint! 
  • MsEdith

Har du provat hos floristen Mia, hon har sin butik på Engelbrektsgatan 24 i Örebro? Om inte, gör det. Hon har massa annat mer än blommor - jag har för mig jag har sett gammaldags fågelburar där. Såna där cylinderformade med kupoltak. Värt att prova. 019-150055.

• Alexanders Maria
    MsEdith skrev 2011-05-26 20:20:58 följande:
    Har du provat hos floristen Mia, hon har sin butik på Engelbrektsgatan 24 i Örebro? Om inte, gör det. Hon har massa annat mer än blommor - jag har för mig jag har sett gammaldags fågelburar där. Såna där cylinderformade med kupoltak. Värt att prova. 019-150055.
    Tack så jätte mycket för tipset, men allt har löst sig fint. burarna jag beställde från www.gardenromantik.se kom 4 dagar efter jag beställde dem så allt är löst nu. Nu ska jag bara dra ihop bröllopet så att det blir av. hoppas varje dag på sol!
Svar på tråden fågelburar i örebro???