fågelburar i örebro???
Hjälp! Jag beställde 6 st vackra fågelburar från Jotex, som dekoration för bröllopet, redan i början av Mars med leverans besked den 10 maj. Bra tänkte jag, då får jag ju dem någon gång i maj då. Men nehe då! När det gått en vecka efter det utsatta datumet blev jag orolig och satte mig för att ringa till dem. Då blev svaret att leveransen är beräknad till mitten av juni, Jag sitter som chockad i luren då jag gifter mig den 2 Juni och alltså måste ha dem redan den den 31 maj för att de ska fraktas till Örebro.
Så efter lite förskräckelse blir jag då lovad att få dem med första leveransen och att de då alltså skulle komma fram inom 7-10 dagar. Lättad lämnar jag detta i tron av att de ska hinna fram, men icke! Nu fick jag beskedet i mail av att de ska skickas runt den 10 juni! Ringer igen och får det bekräftande svaret om att detta stämmer.
Alltså står jag här nu utan mina vackra fågelburar som är en klar knytpunkt för temat av hela bröllopet. Så HJÄLP! Var i Örebro kan jag hitta vita vackra fågelburar som inte kostar mer än 250:- styck???