Inlägg från: Morneraka |Visa alla inlägg
  • Morneraka

Måste man dansa brudvals???

Det har jag oxå undrat över, och jag blir vansinnig på min mamma!

Jag KAN INTE dansa, Jag VILL INTE dansa, men hon säger jag MÅSTE dansa! känns som att all min tonårsrevolt kommer tillbaka vid 27 och jag vill bara skrika o slå i dörrar när hon säger jag MÅSTE dansa med alla som bjuder upp, och det kommer folk göra, men jag KAN INTE VILL INTE!!Gahaaaaa!

Hur avsäger man sig det på ett snyggt sätt? Det är min o min sambos dag o kväll och jag blir panikslagen bara vid tanken! usch... Jag vill bara umgås med gästerna, inte göra något jag fullkomligt hatar!

Sorry för trådkap..Oskyldig

Men jag flög ur boet för 9 årsen så hon kan knappast tvinga mig längre..Flört

9/7-11
  • Morneraka

vi pratade om det igår och kom fram till att vår toastmadame, som är min syster och som kom med förslaget, att hon säger att nu är det dax för brudparet att öppna dansen, men bruden dansar helst bara en med sin man och en med sin far för hon är rädd om sina gästers fötter, men hon är redo för mingel!Flört

Jag o sambon kör en lugnt 'tryckare' sen en vals med pappa, för det vet jag att han gärna vill så det känner jag att jag får uthärda....

9/7-11
Svar på tråden Måste man dansa brudvals???