Inlägg från: forceprincess |Visa alla inlägg
  • forceprincess

Tropical Island i Tyskland

Hejsan!
    Vi har bokar våran bröllopsresa och som rubriken antyder så ska vi till Tropical Island :)
    Nu undrar jag om någon har varit där? Vad tyckte ni? Kostar de en förmögenhet att äta där?
    Dela med er av era åsikter och erfarenheter.

• Svar på tråden Tropical Island i Tyskland
  • forceprincess

Ja tack! :) Eftersom min blivande inte vill flyga är detta det närmsta exotiska vi kommer med bil :) Hade gärna velat höra vad folk som har varit där tyckte.

• forceprincess
    MammaKarin skrev 2011-05-21 00:27:19 följande:
    Har kollat på hemsidan nu, det ser jättefint ut. Hur länge ska ni vara där? Där fanns ju många övernattningsmöjligheter såg jag, både i och utanför "domen". Hoppas ni får trevligt!
    Tack! :D Det verkar vara ett helt underbart ställe. Vi ska vara där 5 nätter och vi har bokat en premium lodge, vi ska bo nära tropical forest. Kostar en del men va fasen, vi åker bara på bröllopsresa en gång :) Vi ska ha med våran lille son på 1½år så vi fick tänka att det skulle vara lite barnvänligt också. Det stället verkar ha allt för hela famlijen.
  • forceprincess
    Rebekka 2012 skrev 2011-05-30 15:35:25 följande:
    Ville bara tillägga: Lodgerna är jätte fina & bekväma, bra isolerade oxå! Det är ett perfekt ställe för barn Skrattande
    Tack! Va skönt att höra lite från någon som har varit där. Tror det kommer bli super! :)
Svar på tråden Tropical Island i Tyskland