Tropical Island i Tyskland
Vilken tid på året hade ni tänkt åka?
Vi var där i december för två år sedan och blev tyvärr väldigt besvikna. :( Där var väldigt skumt ljus inne, inte mörkt men inte ljust heller liksom, så vi blev väldigt trötta i ögonen. Dessutom var det inte så varmt varken i luften eller vattnet så vi (som tagit med oss shorts och linne) frös faktiskt. Då det är glastak så kan jag tänka mig att man slipper dessa problemen om man åker dit på den ljusare halvan av året. Då blir det säkert både ljusare och varmare.
Det var mycket mindre än vi förväntat oss och en dag där räckte mycket väl för oss, hade inte kunant roa oss längre än så där. Det var svindyrt att äta där också. Jag kommer inte ihåg exakt vad det kostade dock. Maten var av samma stuk som normala typ vägrestauranger i Tyskland fast dyrare. Att det är en kul upplevelse för barn tvekar jag dock inte på, vi hade en 8 åring med oss som älskar att bada så för honom var det ju toppen.
Vi hade sett fram emot vistelsen där enormt mycket så det blev bara en enda stor besvikelse.
Nu säger inte jag att det skulle bli så för er, alla uppskattar vi olika saker, men hör er för med fler som varit där innan ni bestämmer er för hemsidan ger inte en bra bild av verkligheten.
Lycka till hur ni än gör!