Inlägg från: Nikkita |Visa alla inlägg
  • Nikkita

Tropical Island i Tyskland

Jag har varit där med mitt jobb 3 ggr. Det är en trevlig upplevelse om man stannar max 2 dagar sen blir det långtråkigt. 1a gången jag var där var helt klart bäst. Vi har haft all-inclusive varje gång vilket innebär att ni kan äta & dricka hur mycket som helst under ett dygn. Det finns inget dans ställe men några barer som har öppet ganska länge. Ni får en klassisk massage 30min i priset. Ska man äta en riktig middag ska man äta i "strand-restaurangen" där man kan välja mkt gott & mört kött. De har även fisk osv. Kött i världsklass faktiskt. De övriga restauranerna eller bufféerna är inte så kul. Tropiska drinkar finns det i en mängd :)
    Ni får även använda solariet en gång.
    Det finns en lagun som har lite varnare vatten med rutshkanor & ett vattenfall så mysfaktorn är helt ok. Ibland har där varit ganska mkt folk dock, men man kan ju bada vid midnatt då har de flesta gått och lagt sig & man kan ta en romantisk simtur ;) 
    Tycker man inte om att flyga & inte ska vara borta länge är detta ett helt okej alternativ till sol & strand. Tropiskt klimat innomhus Solig

Hoppas att ni får en underbar resa!

• Nikkita

Ville bara tillägga: Lodgerna är jätte fina & bekväma, bra isolerade oxå! Det är ett perfekt ställe för barn Skrattande

Svar på tråden Tropical Island i Tyskland