Vilken vigselring i titan?
Jag har problem - kan inte välja vilken vigselring jag ska ha! I-lands problem I know, men så är det.
Jag har en ring från Titanringar.com av modellen Straight around white inlay som förlovningsring (se bild, min är det med stenar som ligger överst). www.titanringar-web-butik.com/product.html/straight-around-white-inlay
5 mm bred, titan med silverrand och tre briljanter (0.01 c) och text på sidan (datumet vi träffades).
Frågan är nu vilken ring som kan tänkas passa till? Jag vill gärna ha någon med briljanter i - tycker om när det glittrar :)
Alternativ 1) Very White (tredje bilden från vänster) www.titanringar-web-butik.com/product.html/very-white med antingen 9 eller 12 stenar
Alternativ 2) Close togheter (fjärde bilden från vänster) www.titanringar-web-butik.com/product.html/close-together fast ev med fler stenar.
Alternativ 3) Något helt annat! :)
Vet inte riktigt hur jag ska matcha mot den ring jag har nu då det både är ett streck och stenar på den. Jag har tänkt ha den nya ringen innanför förlovningsringen så att man ser texten på förlovningsringen, alternativt att jag vänder på förlovningsringen och har vigselringen ytterst (så att texten på sidan blir in mot handen)
Ni som har titanringar kan väl ge exempel på hur ni har valt?!