Inlägg från: minitoker |Visa alla inlägg
  • minitoker

BILD och PRIS på er brudbukett!

Vill någon hjälpa mig med namnet på den gråa växten i buketten, det som finns längst ner i buketten.

• minitoker

Tack så jättemycket. Då vet jag vad jag ska leta efter =)

• minitoker

Min egengjorda brudbukett gjord på succulenter, vita rosor, rosmarin samt någon silvrig växt som jag inte vet vad den heter.

• minitoker
    Lilo84 skrev 2012-05-31 10:43:23 följande:
    Åh gud va fin!!
    Tack så mycket!! Ville ha något annorlunda och denna står ut precis så som jag ville.
  • minitoker
    BlomAnna skrev 2012-05-31 11:27:02 följande:
    Helt fantastiskt fin! Jag vill också ha succulenter i min bukett och tänkte också göra min själv men tänkte att det nog inte går eftersom de ju inte har mykcet till stjälk. Hur gjorde du? 
    Här är en jättebra video som visar exakt hur man göra. Det är lite pysslig om man ska ha många succulenter i buktetten men det är värt mödan.

• minitoker
    Sofi K skrev 2012-05-31 20:25:31 följande:
    Riktigt häftig bukett! Funderar bara på hur du fick till "skälken" på sukelenterna? Vad jag vet så har dom inte mycket till skaft att hålla i eller??
    Jag skrev några inlägg över ditt men jag skriver här igen. Du har alldeles rätt att de inte har stjälkar så man får tillverka stjälkarna själv =)

Här är en jättebra video som visar exakt hur man göra. Det är lite pysslig om man ska ha många succulenter i buktetten men det är värt mödan.

" target="_blank">

Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!