Inlägg från: Camilla837 |Visa alla inlägg
  • Camilla837

BILD och PRIS på er brudbukett!

Jag har förälskat mig i den här buketten. Har ingen aning om vad den kommer kosta. Någon som vågar gissa?
  • Camilla837
    Mrs S 2012 skrev 2012-05-13 20:14:09 följande:
    Vill du ha äkta eller oäkta blommor? För jag känner igen buketten från silkblooms.co.uk där jag tänkte köpa min bukett först! De görs i Skottland men de skickar till Sverige!
    Ja äkta hade jag väl tänkt. Ser det lika bra ut med oäkta?
  • Camilla837
    Mrs S 2012 skrev 2012-05-13 21:03:43 följande:
    Det beror på vad man är ute efter, jag ska ha turkosa blommor så jag vill att de ska se fejk ut!
    www.silkblooms.co.uk/index.php?main_page=prod...
    Denna kostar ca 950:- + frakt

Här kan man gå in och kolla på folk som har köpt deras blommor. Jag tycker de ser äkta ut på bilderna iaf!
    www.silkblooms.co.uk/index.php?main_page=cust...
    Mm okej. Jag får fundera lite. Har inte funderat på oäkta blommer innan men ska titta på bilderna.
  • Camilla837
    teddy skrev 2012-09-06 17:34:46 följande:
    Har beställt blommor nu! :)
    Ska ha en bukett liknade denna, fast i cerise, och med ett cerist satinband virat kring stjälkarna!

Sen beställde vi även två likadana, fast mindre, buketter till min tärnor, plus ett corsage till blivande mannen. Detta går på 800 kr.
    Gud så söt buketten var! Så enkel och romatiskt. Vad är det för blommor?
  • Camilla837
    teddy skrev 2012-09-09 09:04:43 följande:
    Ja, eller hur! :) Gillar den verkligen! :)
    Det e gerberor, eller germinis... (samma blommor typ fast den ena e lite större o den andra lite mindre så kan inte säga exakt vad bilden visar, men jag ska ha gerberor!) 
    ;) 
    ...finns i massa härliga färger också! 
    Jättefina blommor. Ska någ sätta ihop något och ha dessa blommor på borden i cerise:)
  • Camilla837

Betalade 2500:- för brudbukett, 3 corsager, 2 tärnbuketter och en näbbbukett
  • Camilla837
    L och J skrev 2012-10-19 11:50:18 följande:
    Åhhhhh!! underbart! herreguud va fint! denna snor jag om de e ok? som inspiration!!!
    Tack:) Gör du det:)
Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!