Inlägg från: niriel |Visa alla inlägg
  • niriel

BILD och PRIS på er brudbukett!

Jag ska ha ungefär den här, men utan de vita orkidéerna, utan pärlorna och med murgröna inblandat. Den kommer att kosta cirka 1500 kr, lite beroende på hur säsongen är för blåklint (tydligen kunde det vara svårt att få tag på i slutet av juli, med lite tur har de blommat om).

• niriel
    thewhytehouse skrev 2012-05-23 19:29:27 följande:
    hmm. mysko. Buketten innehåller Delphinium och inte blåklint. Delphinium är dessutom i högsäsong då. Hör med floristen igen. .
    Jo, jag vet att det är delphinium, men det är blåklint med, jag tycker att det syns ganska tydligt mellan orkidéerna även om bilden är lite suddig. Och kostnaden beror på mängden blåklint som finns tillgänglig, delphinium vet jag redan att det inte är något problem. Det var billigare blommor och om det inte blir så mycket blåklint utan mer delphinium kommer priset att sjunka något.
  • niriel

Dahlia och aster borde blomma i september, om man pratar om blommor som finns i trädgårdar. Jag älskar dahlior, och de borde går att få tag på i orange åtminstone. Turkost kanske blir lite värre.. Flört

Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!