Inlägg från: MrsSilfverblad2b |Visa alla inlägg
  • MrsSilfverblad2b

BILD och PRIS på er brudbukett!

Fröken Sassa skrev 2012-01-13 20:40:30 följande:
    Hm.... Vendelarosor tror jag de hette, ranunkler och avalanchetulpaner
    Saandraa skrev 2012-01-12 13:33:59 följande:
    Supersöt bukett! Gillar att man ser stjälkarna..
    Ja jag med :) Hade ett litet svart sidenband runt buketten där under handen. För att matcha tärnorna som hade svarta fodral. Supersnyggt!
    Syrinx skrev 2012-01-12 16:17:44 följande:
    Fröken Sassa - ljuvlig bukett!
    Tack Syrinx! Såg ditt meddelande på min vägg förresten, återkommer med rapport om dagen - lovar :)
    hemajo13 skrev 2012-01-12 16:32:10 följande:
    FrökenSassa fin bukett men jag ÄLSKAR ditt armband! Är det något som går att få tag på?=) 
    Åh tack! Jag blev lite kär jag med, och det bästa av allat var att det kostade typ 15 ynka dollar på etsy.com! Köpte av en säljare från Kanada som hette PrettybySusan. Köpte även likadana fast med svarta stenar till mina tärnor som matchade deras klänningar. Plus att det kändes kul att vi hade nästan likadana. Såhär ser mitt ut:

Håller med övriga! Jättefin bukett och jättefint armband! Sökte på PrettyBySusan utan träff, har du kvar länken?
    12-05-12
  • MrsSilfverblad2b

Här kommer några bilder på min pionbukett! Första bilden är från dagen efter.
    12-05-12
  • MrsSilfverblad2b
    Kanonino skrev 2012-05-30 19:12:39 följande:
    Min drömbukett! Så fantastiskt vacker :) Vad betalade du?
    Vad roligt att höra! Jag älskade den också. Vi hade ett paketpris med floristen, hon fixade alla blommor (min bukett, tärnans, 2 corsages, kyrkan, festlokalen) men jag tror att det blev omkring 1500 för brudbuketten. Jag har för mig att det blev 16 stora pioner så de kostade nästan 100 kr styck. 
    12-05-12
Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!