Inlägg från: L och J |Visa alla inlägg
  • L och J

BILD och PRIS på er brudbukett!

Viii skrev 2012-08-22 19:11:51 följande:
    Här kommer en bild på min bukett som jag hade i lördags, jag verkligen älskar den!
    För den och 2 bröstbuketter (coursage) så betalade vi 1000:-

helt fantastisk! härliga färger och fin längd 
  • L och J
    Goabullen skrev 2012-08-25 23:46:08 följande:
    Här är min underbara bukett med rosor och nejlikor som är bunden med ett sött spetsband. Kostade 900 kr. Supernöjd!

den va jättefin! mjuka rosa färger och vitt blir det nog i min med
  • L och J
    Goabullen skrev 2012-08-26 22:22:42 följande:
    Kul! Känns lite romantiskt så där Vilka blommor tänkte du och när gifter du dig? Hade pioner som första hands val nämligen då jag tycker det är såå fint.. Men resultatet med rosor och nejlikor blev verkligen över förväntan  
    den e underbar din bukett :D 

ja, vi gifter oss nästa sommar, vilda disskutioner om när  för jag vill gifta mig innan jag fyller år men han vill gifta sig sensommar typ mitten, slutet av augusti för att de e så fint ute då.. visst har han rätt på den punkten men jag har hängt upp mig på åldern (som ju bara är en siffra egentligen) hahaha
    Bridezilla varning på den!!!!

fick blankt nej på att binda min egen bukett. -vi kommer ha fullt upp me annat! jo visst men det vore kuuuul.

jag tänker också pioner, vita och rosa rosor i mindre bukett, som din!
  • L och J
    Goabullen 
    lånar din bild som inspiration om de e ok? Glad
  • L och J
    sofiasmamma skrev 2012-08-27 14:55:55 följande:

Nu vet jag inte när du fyller, men jag tycker det är finare ute på försommaren än på sensommaren... :)

Och att binda sin egen bukett behöver inte ta så lång tid, jag hann gott och väl. ;)

juli Glad
     jo jag ska plantera rosbuskar och pioner och lite annat bara för skojjs skull, så får vi se hur det blir med buketten. det vore ju jättekul att göra själv!
  • L och J
    Goabullen skrev 2012-08-27 22:33:09 följande:
    weddinghelena skrev 2012-08-27 15:12:42 följande:
    Wow, den var fin den
    Tack
    L och J skrev 2012-08-27 13:15:10 följande:
    lånar din bild som inspiration om de e ok? Glad
    Det är absolut ok! Har tyvärr ingen närbild på den från sidan men spetsbandet till passar så bra Sen hade hon satt två små pärlor på som inte syns tyvärr. Klart man är en bridezilla ibland! Jag ville inte gifta mig för sent på året då vi har småbarn som jämt är sjuka på vintern. Elller inte jämt - men risken är ju överhängande hela tiden då Inte heller för sent i augusti - bara nu är det ju såå rått ute.. Om du vill ha pioner så är säsongen slut i slutet av juli - det var därför jag tänkte om Så du kanske ska skylla på pionerna istället för åldern för att få din vilja igenom om du nu vill ha det -hihi. Annars är ju faktiskt nejlikan en underbar och tålig blomma som finns i fler färger. Sen måste ni väl bestämma lokal snart så inte det blir uppbokat?! Lycka till iaf
    ja det förstår jag att ni vill undvika sjuka småttingar mitt i allt.
    det är jättekallt ute i luften, det blev höst igår! burr.
    alltså min gubbe är 26 och jag 31. de e baaara jag som tänker på ålder nu när det pratas bröllop, aldrig annars. dumt att hänga upp sig på. 
    men jag hoppas på juli, och pioner!

ja det här med lokal kan vi ta i en annan tråd hahaha
  • L och J
    anette83 skrev 2012-09-12 13:19:58 följande:
    Här är min bukett. Fick gjort en kopia av min mammas bukett som hon hade när hon och pappa gifte sig för 30 år sen Glad

fin bukett och väldigt roligt att göra som mor sin!
  • L och J
    Camilla837 skrev 2012-10-19 11:39:32 följande:

Åhhhhh!! underbart! herreguud va fint! denna snor jag om de e ok? som inspiration!!!
  • L och J

fantastiskt fin!
    Men du, din klänning?? Den ser jättefin ut, har du lagt upp den i nån klänningtråd? 

Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!