Inlägg från: Teresa L |Visa alla inlägg
  • Teresa L

BILD och PRIS på er brudbukett!

Jag .tillhör dem som ska göra min egen bukett av konstgjorda blommor. Dels för att bespara mig ett stressmoment och dels för att det finns allergi i familjen. Tänkte visa mitt experiment jag pysslade med i veckan. Blev inte alldeles tokigt va?

• Teresa L

Lägger upp en så ni kan se lite på håll oxå. Ska tillägga att denna kostat mig ca 150 kr. Det jag betalat för att brudhållaren o de små mörklila rosorna, resten hade jag redan hemma. :)
  • Teresa L

Tack! Va kul att du tycker det! :) Nästa steg blir att knåpa ihop tre buketter till tärna/näbbar. Men vi gifter oss inte förrän nästa år så jag har gott om tid på mig.

• Teresa L

Jag köpte dem på blomsterlandet. De mörklila köpte jag på Nille, 4 st kostar 20 kr. Murgrönan hade jag redan hemma.

• Teresa L

Här är min bukett jag gjorde igår. :) 7 st röda rosor och en stor vit i mitten med ett strasshjärta. Det är för min pappa som inte finns med oss längre. Kostade mig ca 350 kr. :)
  • Teresa L
    Carina10 skrev 2013-03-19 09:11:33 följande:
    Blir det inte märken på brudklänningen av de gröna blomskaften när de inte sitter i hållare?

Vet inte om det va mig du menade, men jag svarar för mig ändå,

Eftersom jag inte har riktiga rosor så slipper jag oroa mig för både fläckar och vissna blomblad. :)

Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!