Inlägg från: Tilda93 |Visa alla inlägg
  • Tilda93

BILD och PRIS på er brudbukett!

Tuttan80 skrev 2012-05-12 10:16:08 följande:

500kr kostade min=)
    åh så fin :) , funderar på en liknande! , hur hade du den på middagen sen? :)
  • Tilda93
    Sansim skrev 2012-08-15 13:36:10 följande:

Nu har jag vart och beställt min brudbukett :)

Jag använde din bild som inspration, hoppas det var ok. Tycker det är superfin!

Jag vill också ha en sådan! , fast med rött band :)
    Hoppas det är okey att jag ´lånar´ din bild? :)
  • Tilda93

Hej , jag och min blivande var hos en florist i dag och kollade priset på en brudbukett, 3 tärnbuketter och 3 st cossage , buketterna ska vara i vit kalla och röda stora rosor och lite grönt och band osv, medans cossagen ska vara en ros med band och lite grönt ock så.. för nästan 1500:- sen ska vi även ha vita rosor eller andra vita blommor till borden ca 24 st. fast då kanske vi tar dem ifrån en släktings trädgård :)  låter det dyrt eller billigt? , då är det ändå ett känt ställe och mycket omtyckt!

• Tilda93
    Sjörå skrev 2012-10-15 21:30:26 följande:
    Det funderar jag också på att ha. Och så lite grönt typ någon murgröna eller liknande.
    Aa precis, och så ska jag ha ett rött band runt om själken (ska ha en lång bukett:D)
  • Tilda93
    BlomAnna skrev 2012-10-20 22:23:31 följande:
    Här är buketten jag hade när jag gifte mig den 29/9. Är sjukt nöjd. Jag som inte ens tänkte ha någon bukett  
    Vi betalade 1800:- för brudbukett, tärnbukett och två coursage.

Åh gud så fiiin!!!! Den ser så höstig ut tycker jag och så mysig! hade jag haft en hel vit klänning hade jag velat ha en lika dan :)
  • Tilda93
    BlomAnna skrev 2012-10-26 11:59:37 följande:
    Tack! Jag var helt  otroligt nöjd med den. Jag gav floristen rätt fina händer tror det blir bäst då. De är ju ändå experterna
    Åh så skönt att det ändå kändes rätt :D
Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!