BILD och PRIS på er brudbukett!
Ingen som har haft en orange bukett?
Ingen som har haft en orange bukett?
Jall, helt i orange! haha...
Varför ser vissa trådar så konstiga ut? de försvinner mer och mer till höger och sen syns inga svar längre...
Jag tycker ändå det är konstigt att buketterna är spåass dyra som de är. Har fått många vackra buketter och ingen har gått över 500:- och då kan dessa jämföras med brudbuketterna. SÅ överpris, det är klart att det är. Men samtidigt kanske vissa florister ger liiite mer när det gäller brudbukett och då får man väl fråga sig om de där extra pengarna är värda det hela.
Oj jisses vad här har rasslat iväg! Jag orkar inte ens svara då det blev så mkt inlägg, men jag vill inte betala hur mkt pengar som helst och har full förståelse för de som tycker det är värt det och de som inte tycker det. Men nu vill jag se mer bilder! Alldeles för mkt text i denna tråd!
Oj jisses vad här har rasslat iväg! Jag orkar inte ens svara då det blev så mkt inlägg, men jag vill inte betala hur mkt pengar som helst och har full förståelse för de som tycker det är värt det och de som inte tycker det. Men nu vill jag se mer bilder! Alldeles för mkt text i denna tråd!