Inlägg från: stormhelen |Visa alla inlägg
  • stormhelen

BILD och PRIS på er brudbukett!

mlikarl skrev 2013-06-26 22:13:14 följande:
    Ja jag var verkligen super nöjd! Hon är utbildad florist men har inte jobbat som de på över 10år! Hon är oehört duktig i mina ögon :)
    Ja, jag tycker då hon är jätte duktig, och man ser att takterna sitter kvar efter 10 år. Buketten är verkligen jätte fin. Så härliga färger i den som verkligen harmonierar med varandra. 
  • stormhelen
    emzerus83 skrev 2013-07-02 12:29:24 följande:
    Min fina bukett med rosa rosor i olika nyanser och rosa nejlikor kostade ca 800 kr. Helnöjd med den!!! :)

Den här buketten gillar jag.

Härlig blandning av blommor som passar bra ihop.

Fina färger och lite romantisk. Super fin!

• stormhelen
    emzerus83 skrev 2013-07-03 00:20:53 följande:
    Ja jag tycker nejlikor är sååå fint o jag är glad att jag valde de att ha i buketten trots att endel kanske tycker att det är en begravningsblomma... men det tycker inte jag :)

Jag håller med om att nejlikor inte är en begravningsblomma (men det är ju jag det =P ).

Tycker att de är så fantastiskt vackra både de enfärgade och de tvåfärgade. Jätte fint (och passande) att ha i en brudbukett! =)

• stormhelen
    afturelding skrev 2013-07-10 19:48:07 följande:
    Här är en, om än suddig, bild på min brudbukett. Det är burdorkidé, vita rosor, pioner, rödklöver, ängsvädd, blåklocka, rölleka och hundloka i den. Och ett par knappar jag hade liggandes.

Vilken härligt sommrig bukett!

Den är helt i min smak. Jätte fin.

Du är ju helt makalöst duktig som bundit den själv! Jag trodde att ett proffs hade gjort det. Eller du kanske jobbar som florist? Eller kanske är du bara otroligt talangfull?

• stormhelen
    JIEB skrev 2013-07-27 10:52:00 följande:

Jätte vacker bukett!
  • stormhelen
    JIEB skrev 2013-07-27 11:31:20 följande:
    Tack! Glad Jag blev jättenöjd med den!
    Jag förstår det. Den är verkligen jätte fin. =)
  • stormhelen
    kakank83 skrev 2013-08-16 10:58:35 följande:
    Jätte söt bukett!
  • stormhelen
    NinaH skrev 2013-08-22 10:21:08 följande:
    Här är min underbara bukett. Fyra olika sorters rosor och daggkåpa. Buketten och mannens corsage kostade 1600kr.

Vilken härligt färgsprakande bukett! Den är verklogen jätte fin. =)
  • stormhelen
    Lilo84 skrev 2013-08-30 20:01:38 följande:
    Min bukett bestod av rosor, pioner, dahlior, vaxblommor.
    Fick betala 1000 kr för brudbukett och en corsage till mannen med matchande blommor...

Helt otroligt vacker bukett!

Jätte härliga färger som verkligen harmoniserar med varandra.

• stormhelen

johannisen: Jätte vacker bukett! Otroligt härliga färger. 

• stormhelen
    Vmalli716 skrev 2013-09-09 10:55:54 följande:

Min bukett. Kan tyvärr inte säga exakt vad den gick på mer än att den var dyr =) Temat för buketten var från ljus till mörk, olika storlekar och strukturer, från david austinrosor till kvistrosor. Banden som sitter fast i stjälkarna och som är lika långa som släpet på min klänning har varit en dröm sedan jag såg en bild i en interfloratidning under gymnasietiden. Jag är så nöjd!
    Vilken vacker bukett! Jätte snyggt med alla olika nyanser av rosa och det var riktigt läcker med de långa banden. Har aldrig sett det förrut, men det var rikigt fint och effektfullt.  
  • stormhelen

I lördags blev jag fru. Vi fick precis de första bilderna från fotografen så nu kan jag visa hur min bukett såg/ser ut. Jag blev SÅ NÖJD!

Det var precis vad jag ville ha.

Jag vet inte vad bara min bukett kostade.

Men vi betalade 3000:- för brudbuketten, 2 knappnålsblommor och 3 tärnbuketter.

De enda riktlinjerna som min florist fick var färgskalan, austin rosor och pristaket. Utöver det fick han fria händer.

Nu står buketten här hemma i en vas, tittar på dem hela tiden, och de doftar underbart.

Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!