Inlägg från: Lisa201109 |Visa alla inlägg
  • Lisa201109

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Den undre, min förlovningsring, är i rött gud, med tretton diamanter, 2mm bred. Jag älsar de små "prickarna" i skenan där diamanterna sitter. Den övre är min blivande förlovningsring, i vitt guld med sex diamanter, 4mm bred. Jag är mycket nöjd med mina ringarGlad

• Lisa201109
    elinneanna skrev 2011-05-24 14:32:16 följande:
    I like förlovningsringen! (ja, v-ringen också men f-ringen var verkligen helt i min smak:))
    Tack! Jag är oxå mycket förtjust i förlovningsringen.

Såg nu att jag skrivit förlovningsring två gånger. Men den blivande (den övre) är så klart min vigeselring,
    TerrorMorsan skrev 2011-05-24 14:58:46 följande:

Så snygga!!!!!!! är det shalins????
    Åh, kul att hör! Ingen annan än jag och min fästman har fått se vigselringen än så det är kul att få någon annan åsikt oxå. Framför allt när de är positivaGlad
    Den övre, vigselringen, är Schalins, och den undre, förlovningsringen, är från albrektsguld, men inte ur deras förlovning/vigsel/allians-sortiment.

Superkul att få se så många olika ringar och stilar! Det finns så mycket snyggt där ute i världen.
  • Lisa201109
    RiNa skrev 2011-05-30 12:45:03 följande:

Förlovningsring till vänster och vigselring till höger
    Din vigselring är likadan som min förlovningsring! Det är första gången jag ser någon som har en likadan. Själv ääälskar jag min förlovningsringGlad så fina små detaljer som jag inte kan sluta titta på. 
  • Lisa201109

sen i lördags sitter vigselringen på fingret! Äntligen =)
  • Lisa201109
    Imke1977 skrev 2011-10-25 08:04:33 följande:

Kolla denna. Wow Såg den på Albrektsguld för 9899 kr och så 30% på det då. Blir ju knappt 7000 kr Blev lite kär i den
    Den har jag! Kan rekommendera den starkt = Älskar de små prickarna längs med diamanterna. Hade turen att köpa den innan guldpriserna gick upp och betalade då 6000kr. 
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011