• T e s s

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Pinkgrape skrev 2011-05-23 23:11:41 följande:
    Vi kör på silver vi :D

Min blivandes är en 6mm slät med gravyr :)

Mina är en slät 4mm med gravyr och en 2mm med stenar :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Såååå fint och enkelt, precis i min smak!!! Vad häftigt att ni har valt att ha ringarna i silver!!!
  • T e s s
    Pinkgrape skrev 2011-05-25 16:01:39 följande:
    Tack :) Ja, vi hittade dessa ringar och gillade dom jättemycket, att de sedan är i silver och bara kostade ca 850kr för alla tre, inklusive gravyr, är ju ett plus i kanten :) Vi är båda förtjusta i silver och jag skiter fullständigt i att det inte är äkta diamanter för det. Vår kärlek blir inte mindre värd eller mindre äkta för den saken :P
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Helt rätt
  • T e s s

Dessa ringar påminner om mina dock är mina lika stora (eller smala Skrattande). Ringarna är identiska förutom att den ena är av palladium och den andra av guld. Palladiumringen är vigselring och rödguldsringen är förlovningsring. De är endast 2,1 mm smala, 4,2 ihop. Graveringen är på sidorna av ringarna!

Så här kommer min förlovning- o vigselring troligen se ut efter att jag har ändrat de jag har, men de ska vara samma storlek!!!

• T e s s

Här kommer en riktig bild på ringarna, dock tagen snabbt med min mobiltelefon Flört

• T e s s
    Debe skrev 2011-05-29 20:32:07 följande:
    Jag letar vigselring och har nu tre kandidater och har jättesvårt att välja! Jag har lagt upp bilder på min blogg, berätta vilken ni gillar bäst! Jag måste ha bestämt mig imorgon redan...
    mittvinterbrollop.blogg.se
    Jag röstar på den översta! Tycker den passar bäst med din förlovningsring som också har briljantslipade diamanter i klofattning Lycka till med ditt val!
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011