• Linn89

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

marimekko86 skrev 2011-07-07 20:29:59 följande:

Min vigselring kom för två dagar sedan Den är sagolik.! Har visat en bild tidigare på en likadan ring, men här är min riktiga ring.!!! Den tindrar och glittrar och jisses vad jag längtar tills jag får bära den varje dag.!

Vad fick du betala för denna underbara ring?
  • Linn89
    http://www.anna-boutique.ee/userfiles/catalog/4bf1ada0059b0.jpg
    Detta är min ring, den minsta till vänster. Jag kan dock inte säga att jag är super nöjd :( Jag var så inne på en flerstensring. Åt detta hållet:

• Linn89
    Linn89 skrev 2011-07-12 09:49:33 följande:
    http://www.anna-boutique.ee/userfiles/catalog/4bf1ada0059b0.jpg
    Detta är min ring, den minsta till vänster. Jag kan dock inte säga att jag är super nöjd :( Jag var så inne på en flerstensring. Åt detta hållet:
    Skumt, bara halva inlägget kom med...
  • Linn89

Nehepp, skiter i bilden då för den vill visst inte komma med.
    Hur som helst försöker jag få fram min fråga som inte kommer med... Jag vill i efterhand fästa 6-10 pyttesmå stenar på sidorna om den "stora", har hittat stenarna för ca 1000kr men vad kan jobbet gå på att fästa dem?

• Linn89
    labbalabba skrev 2011-07-12 10:35:17 följande:
    vet inte exakt vad det kan kosta när man har flera stycken men till min vigselring hade jag både guld och diamant och för själv ringen fick vi betala 1000 kr för arbetet och för "diamantfästet" fick vi betala 3000kr. Men förhoppningsvis för din skull kostar det inte att sätta dit så många tillsammans.. det är säkert annorlunda fäste när man bara sätter dit en sten..
    Ja det blir ju liksom ingen "klo" för dessa små utan det blir väl en skena i ringen som de små stenarna fästs i så jag hoppas att det blir billigare. Hoppas att jag har råd att göra det i år annars får jag väl göra det till vår 1 års dag... Blir så trött på mig själv att jag ska vela såhär!
  • Linn89
    labbalabba skrev 2011-07-12 10:45:57 följande:
    det är väl ingen panik? du ska ju ha ringen i resten av ditt liv och då gör det ju inget om det tar ett litet tag innan den ser ut som du vill! dessutom kan man ju se det som en fin grej att göra om den till ettårsdagen:)
    Nej det är det inte så klart, jag hade bara önskat att jag haft råd att få drömmringen direkt.
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011