Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011
Min ring: (hade ett riktigt sjå med att hitta en som passade min förlovningsring, men det blev till sist denna, Schalins spectra 3 :) )
Joanna86a: skulle det inte passa väldigt bra med en typ nästan likadan, fast med en lite större brilliant i mitten? :)
Mmmm: jag hade riktigt tur, det var en guldbutik som hade halva priset på allt, inkl vigselringar. Jag fick betala 11.000, vilket i normala fall egentligen inte alls är 50 % har jag upptäckt sen... normalpris tror jag ligger på allt mellan 17-19.000 beroende på butik...
Tyvärr kan jag inte helt svara på din andra fråga, eftersom jag inte är gift än... ;) (har alltså inte burit ringen till vardags än) men när jag provade och hade den på mig för att känna ordentligt, kände jag inte av nåt av det du nämner. :) stenarna är nedsänkta i skenen, så inget sticker upp lisom, den känns mjuk på nåt sätt... :)
mitt tips: prova! :) det gjorde jag, många gånger och mååånga ringar innan jag var nöjd! :)
Chicita: vackra!!!!! hade ni något speciellt tema eftersom ni valt alviska bosktäver? :)
alviska: (tips) http://www.familjeliv.se/Forum-25-67/m10289312.html
liten: åhhhh så vacker text!!! :) tror jag ska önska mig en love pendant med den texten, i morgongåva! :)
Lillenojag: OJ. VAD SNYGG!!!! Såå fint med hjärtan runt stenen!