Inlägg från: Sara1291 |Visa alla inlägg
  • Sara1291

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Någon som har en solitärring med 0,10 ct sten och vill visa bild, hur den sitter på fingret ? Vill ha en uppfattning om dess storlek. Har faktiskt ingen aning tacksam om någon kunde

• Sara1291
    Flowerdream skrev 2011-08-30 16:38:33 följande:
    Här är mina, vigselringen gjorde juveleraren efter mina önskemål.
    Jag hade fått lite guld av min mamma, trasiga smycken och ensamma örhängen tex så det gjorde han om till en vigselring till mig :) så det enda jag behövde betala var diamanten och arbetet.

Så det är ett tips till er alla!

:)
    Åh vilken jättebra grej! Jag funderar också på att göra egen ring men undrar över vad det kostar. Vad betalade du totalt, om man får veta  :) ??
  • Sara1291

Det här är de vigselringar vi har tänkt oss, ringar i både gultguld/rödguld och silver/vitguld :)
  • Sara1291
    FahmBlank skrev 2011-09-30 22:30:11 följande:
    jag har en förlovningsring i vitguld men funderar på att överta min mors ring som vigselring och den är i guld? hur tänker ni kring att ha vigsel och förlovningsring i olika material?
    vi har tänkt oss vigselringar i både vit och gul guld. jag tycker det inte spelar någon roll. så länge man trivs med det och tycker att det ser bra ut. för oss kommer det nog bli en blandning av båda.
  • Sara1291
    melonmint skrev 2011-10-01 09:46:08 följande:
    Riktigt roligt att se allas ringar, här är mina: :) 

bara älskar denna kombination !
  • Sara1291

vet inte om det är denna jag kmr få som förlovningsring, tror det :) passar den till förlovning ?
  • Sara1291
    JohannaFotograf skrev 2011-10-11 10:50:35 följande:

Föresten för er som vill veta så kostar ringarna:

förlovningsringarna ca 4000kr styck och 30% rabatt på det.

Och vigselringarna 5000kr och 8600kr med 30% rabatt på det med.

så allt som allt ca 15.000kr

vart vart vart finns dessa ?? :)
  • Sara1291

Det här är min drömförlovningsring. Snart får jag ha den på mig för altid!

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011