• Mmmm

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

ewaulrica skrev 2011-08-24 14:04:06 följande:

min ring! Schalins Spectra 3! Glad
    Fint! Är lite nyfiken på Spectra. Vad kostade din 3:a? Känns den skön på fingret eller skaver diamanterna när man har fingrarna ihop..?
  • Mmmm
    ewaulrica skrev 2011-08-31 21:20:54 följande:
    Mmmm: jag hade riktigt tur, det var en guldbutik som hade halva priset på allt, inkl vigselringar. Jag fick betala 11.000, vilket i normala fall egentligen inte alls är 50 % har jag upptäckt sen... normalpris tror jag ligger på allt mellan 17-19.000 beroende på butik...

Tyvärr kan jag inte helt svara på din andra fråga, eftersom jag inte är gift än... ;) (har alltså inte burit ringen till vardags än) men när jag provade och hade den på mig för att känna ordentligt, kände jag inte av nåt av det du nämner. :) stenarna är nedsänkta i skenen, så inget sticker upp lisom, den känns mjuk på nåt sätt... :)

mitt tips: prova! :) det gjorde jag, många gånger och mååånga ringar innan jag var nöjd! :)
    Ja jag ska gå och prova. Det är precis en sån modell jag är ute efter; tunn, nätt ring men diamanter hela vägen runt om. Drar mig dock för dessa provningar... Tycker att expediterna jämt är så snorkiga bara. Blir så stressad av dem. Det lustiga är att det är ju mig de tjänar pengar på så man borde ju bli trevligare bemött men man får ju bättre service på Ica maxi typ Obestämd Himla snygg ring du fått tag på iaf! Glad
  • Mmmm
    SnowBride skrev 2011-09-18 18:14:44 följande:
    Jag har 5mm på båda ringarna. Allians ringen är från Schalins och heter mist. Längtar tills jag får ha dem på mig hela tiden inte långt kvar nu :)
    Vad fick du betala för din Mist? Så himla fin!!!
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011