• Ms Ida

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Martin på Smyckestudion i Degerfors som gjorde de här ringarna. Så otroligt nöjd :)
  • Ms Ida
    Drömmaren skrev 2011-09-21 08:27:07 följande:
    Vilken otroligt vacker trestens ring. Får man fråga vad du fick betala för den?
    Jag är ganska säker på att priset hamnade på ca 9000 för trestensringen. Ringen som jag först tittade på hade tre större stenar, men det förstod jag skulle svida alltför mycke i plånboken :)
  • Ms Ida
    Drömmaren skrev 2011-09-21 12:22:35 följande:
    Var har du köpt den?
    Smyckestudion som ligger i Bröllopspalatset i Degerfors. Blev rekommenderad att dra dit av några vänninor, och det var helt klart värt resan dit..
  • Ms Ida
    Drömmaren skrev 2011-09-22 11:25:43 följande:
    Fanns det mycket där? Var det bra service eller varför rekommenderar du det? Har nästan en tre timmars resa dit så det behöver vara värt det? Måste man boka tid?

Har de bra priser?
    Själv bor jag i Oslo, men jag har min familj i Karlstad så vi passade på att dra dit när vi hälsade på, en timmes resa bort alltså. Om du är osäker så ta o maila eller ring honom för information. Jag upplevde väldigt bra service, men sånt där upplever man ju väldigt olika och en tre timmars resa kanske ger för stora förväntningar? Ta kontakt, det är det bästa rådet jag kan ge!
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011