Inlägg från: Drömmaren |Visa alla inlägg
  • Drömmaren

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Godis skrev 2011-05-23 12:20:42 följande:

VAr har du hittat denna? Görs den i gult guld och vad är priset?
  • Drömmaren
    Ms Ida skrev 2011-09-20 09:27:15 följande:

Martin på Smyckestudion i Degerfors som gjorde de här ringarna. Så otroligt nöjd :)
    Vilken otroligt vacker trestens ring. Får man fråga vad du fick betala för den?
  • Drömmaren
    Bellapea skrev 2011-08-21 13:40:14 följande:
    Wow vilka fantastiskt vackra ringar! Var har du köpt dem (om man får fråga)? Glad 
    Vad vackra. Var har du köpt ringarna och har du någon bild på ringarna tillsammans?
  • Drömmaren
    marimekko86 skrev 2011-05-23 17:49:05 följande:

Vad fina? Var har du köpt ringarna? Du råkar inte ha en bild med ringarna ihop?
    Förlovningsringen. Fast mina stenar kommer förmodligen vara princesslipade
    . Den är 2,5 mm bred och alltså smalare än den jag har nu. Min är för bred för att passa med vigselringen.

Min vigselring är en trestensring med princesslipade diamanter
  • Drömmaren
    dss skrev 2011-09-04 23:09:32 följande:
    Fantastiska ringar! Blir nästan sugen på att köpa hem flera av dem :D
    Här är mina älskade ringar :)

Vilka otroligt vackra ringar. Var har du hittat dessa (om man får fråga). Hur stor är den stora diamanten.
  • Drömmaren
    Ms Ida skrev 2011-09-21 09:30:31 följande:
    Jag är ganska säker på att priset hamnade på ca 9000 för trestensringen. Ringen som jag först tittade på hade tre större stenar, men det förstod jag skulle svida alltför mycke i plånboken :)
    Var har du köpt den?
  • Drömmaren
    Ms Ida skrev 2011-09-22 10:13:30 följande:
    Smyckestudion som ligger i Bröllopspalatset i Degerfors. Blev rekommenderad att dra dit av några vänninor, och det var helt klart värt resan dit..
    Fanns det mycket där? Var det bra service eller varför rekommenderar du det? Har nästan en tre timmars resa dit så det behöver vara värt det? Måste man boka tid?

Har de bra priser?
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011