• TheD

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Av så många ringar som finns har jag fortfarande inte hittat min ring. Jag ska designa en själv med guldsemeden men jag kommer ändå inte bli nöjd. Mycket för att jag inte kommer kunna prova den innan och se hur den ser ut....lite kräsen lilla jag ;)

• TheD
    Bell skrev 2011-10-24 05:52:15 följande:
    Hej alla, här kommer lite motvikt till alla glittrande diamanter :) Jag har hittat kvinnan i mitt liv och det är dags att fria eftersom vi redan talat om giftemål ganska rakt ut och båda längtar efter att börja planera. Jag vill att hon ska få ett romatiskt frieri så det blir förhoppningsvis med tio röda rosor vid havet i Italien om två veckor! Eftersom jag är student finns det ingen budget för diamanter. Jag har valt att köpa billigare ringar och när tiden är inne och ekonomin är bättre tänker jag att vi tillsammans köper de hållbara kvalitetsringar vi vill ha. De första kan man spara som halsband och minnas med ett leende :) Så för nu blir det antagligen dessa, vad tror ni? Det är vitt guld och cubic zircon.

Jag tror inte hon kommer bry sig, säger jag som inte känner tjejen..., kör på!

Lycka till!
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011