Inlägg från: majflicka |Visa alla inlägg
  • majflicka

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

tout lamour lamour skrev 2011-07-14 21:11:09 följande:

Här är min förlovningsring som jag är otroligt nöjd med, men det skulle även vara roligt att helt anonymt få höra vad andra tycker då alla som ser den ju självklart säger "åh vilken fin" - vad ska de annars säga?
    Jag gillar den iaf! ;) Klassisk ring men ändå med en tvist, gillart! :)
    tout lamour lamour skrev 2011-07-14 21:11:09 följande:
    Vigselringen har vi inte bestämt (det blir under 2012) men jag skulle älska om ringen hade lite historia så jag är lite inne på att gå till en affär i Stockholm som säljer antika smycken och välja en ring där som passar till förlovningsringarna. Men det är ju lite tid kvar att fundera...
    Kaplans kanske?! Mkt fint, tror man kan tjäna en slant på att köpa där också
  • majflicka
    emmi skrev 2011-07-23 20:15:42 följande:
    Här är min förlovningsring från sidan (diamanten på min är en aning större än på denna bild)

Och här är min vigselring. Dom är så otroligt vackra tillsammans! 

Ohh vilka fantastiska ringar! Vore fantastiskt kul att se de på din hand om möjligt!
  • majflicka

Blev visst ingen jättebra bild det där men iaf ;) Beklagar svarta bakgrunden ;) Här är mina ringar iaf! Väldans klassiskt o inte så spännande men mkt jag o högt älskade! ;) Som sig bör =)

• majflicka

070831: Tack! hihi det kanske knappt syns på bilden för ngn som inte sett ringarna i verkligheten =) förstår jag nu. Jo på min vigselring är det en större briljantslipad diamant i 6-klo fattning, en mkt klassisk enstensring. Min förlovningsring är den ytterst som är helt slät.

• majflicka
    070831 skrev 2011-11-06 20:07:49 följande:
    okej då förstår jag dig för det såg ut som att stenen satt ihop med båda ringarna dålig bild var det bara :p du skulle kanske bett din man att hjälpt dig att få en bra bild för när man gör det själv kan det bli lite skakigt :p
    Hihi så rätt så rätt. Ska försöka ta ngn bättre bild...
    Tezz81 skrev 2011-11-07 10:02:43 följande:
    Tycker det enkla är det finaste så jag tycker dom är underbara
    Tack! =) Vad roligt att höra. Min smak när det kommer till smycken är galet blandad; über enkelt alternativt art deco crazy ;)
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011