• mala5

18 Juni!

Är oxå på...18 juni var det! Är nu på väg för att träffa prästen så nu kan vi snart pricka av en grej till. Har gjort klart vigsel- och festhäften men ej tryckt ut dem. I övrigt börjar det mesta att falla på plats. Man hinner förmodligen bli riktigt stressad i alla fall sista veckan, eftersom det är en del man inte kan göra så långt i förväg.

• mala5

Binis11: Nu vet jag ju inte vad du har för färgtema men jag kan delge dig vårt tips på bordsplacering. Vi kommer att dela en limefrukt för att sedan ta en lång nål med pärla på toppen och på den sätter jag namnlappar, som jag sedan sticker ner i den delade limen. Kommer dock att ha lite finare namnlappar än detta...;))
  • mala5

wiii: Håller just i denna stund på att först stärka mina knoppalakan, för att sedan när dom torkat lite ge mig på att stryka dem...15 st har jag att bearbeta ;)

• mala5

Känner mig så orolig för att det känns som att det är ganska lugnt...vad har jag glömt?!? Någon liten sak varje dag, men stressad känner jag mig inte. Dukar och gör klart på fredag, men innan dess har jag mest "skönhetsvård" på programmet ;)

• mala5

Nu är vi gifta, en fantastiskt dag som jag vill göra om och om igen!
Svar på tråden 18 Juni!