18 Juni!
Jag ska också gifta mig. Sjukt mkt kvar :(
Jag ska också gifta mig. Sjukt mkt kvar :(
Kvar: Bordsplacering
Placeringskort (göra själv)
Bordsplaceringstavla(fixar en kompis)
Beställa tårta
Festprogrammen
Underhållning (lekar osv)
Bestämma musik (vi har på ett ungefär men vi måste få ut dom på cd)
Möte med cateringfirman
Beställa och hämta nattamat, kaffe o te och allt sånt
färga håret
ordna fram 50 filtar
göra förrätt/tilltugg
ja det var nog en del :)
Som ni ser så är det sjukt mkt kvar, men jag är nästan själv med planeringen + två små barn.
Längtar så tills det här är över. planeringen alltså.
Nu är lite struket på min "att göra lista". Men det är ändå ganska mkt kvar.
Det ordnar sig nog :)
wii: Vi kommer att ha linnedukar så tyvärr kan jag inte hjälpa dig, MEN jag hade nog personligen strukit dom!
Nu börjar det närma sig hörrni, och vi har äntligen börjat beta av listan på saker o göra. Älskade sambon satt med bordsplaceringen i förrgår så den är nu klar, jag har skrivit vigselceremonin och skickar till VF. Jag har gjort nästan hela festprogrammet klart också.
Nu är det mest småpill kvar!
Första prognosen för vädret den 18:e är regn. Hos mig iaf. Vi ska ju vara utomhus men det ordnar sig nog, måste försöka släppa det här med vädret för jag kan inte styra över det ändå...
Jag borde också släppa vädret men är inne o kikar några gånger om dan.
Dom ändrar sig ju hela tiden :)
Inte kan smhi/yr/klart hålla fast vid en prognos heller. sen i torsdags har det sett ut så här: Regn -sol-regn-mulet-sol-regn och nu senast sol. Vi fpr helt enkelt se, inget vi kan styra över ju :)
Igår jade sambon och jag en heldag på stan, vi köpte allt som var kvar så nu är vi "färdiga" med det. Ska bara köpa mjölk till kaffet och frukt till sangrian. Det får vi göra på fredag.
Festprogrammen har jag skrivit ut idag o ska bara häfta, sen är det mesta färdigt. Det vi har kvar är att ställa iordning lokalen, duka o dekorera och så, och så fixa högtalare. Annars är detmesta klart :9
Påtal om handla, får man fråga om er budget? och om ni har hållt den?
Vi hade en budget på ca 40000:- och vi hamnar strax ovanför. Vi är 108 gäster och gör fördrink och tilltugg själva, resten har vi catering :)
Bröllopsvecka :)
'Igår gjorde jag klart festprogrammen och bordsplaceringskartan, och låtlista till dansen.
Nu är det bara små små detaljer kvar, Och som jag längtar!!!! :)
Vi har inte kommit på vilken låt vi ska dansa till än, det är väl vårt största bekymmer just nu :)
Är alla ni lediga nu inför bröllopet? Jag jobbar idag också, men är inte helt effektiv. Som tur är så är min blivande svärmor min chef och hon är ganska förstående, hon är lika pirrig hon
Igår gjorde jag klart tilltugget så nu är vi färdiga, så när som på o köpa mjölk och frukt
Här ändras vädret också stup i kvarten, men nu ser det ut som om regnet kommer först efter fem, vår vigsel är 16.15. Så vi hoppas på det, sen får det regna heeela kvällen, det gör mig inget :)