Inlägg från: venezuela06 |Visa alla inlägg
  • venezuela06

18 Juni!

JajamensanSkrattande tur man är mammaledig..vet inte när jag skulle hunnit med all planering annars! Men nu börjar det ordna upp sig. Tänkte ta nästa veckas långhelg att få ihop resten...om inte en möhippa kommer i mellan dvs.. m2b får sin svensexa i helgen.. Hur går det för er andra 18 juni brudar?

• venezuela06

Phu tur du la till en dag där...varje minuts planeringsmöjlighet är värdefull. Jag har ju iofs önsketänkandet att allt ska vara klart 1 vecka innan,så vi bara kan mysa sista veckanSolig Men ja börjar kännas i magen nu!!

• venezuela06

Bordsplaceringen påbörjad,tar tid att hitta rätt till 85 gäster.
    Fixa med festhäftet
    Prata med dj om musik
    Öva dans med m2bSkrattande
    Printa ut festhäftet,och bordsplaceringslappar

tja och allt annat smått och gott...

Börjar nästan bli nervös när man tänker på att det e så nära. Blev inte bättre idag när jag hade mailkontakt med vår präst som började ifrågasätta vårt val att min pappa ska lämna över mig,något jag kollade upp med kyrkoherden redan i oktober så det skulle vara ok!! Nu säger hon att svenska kyrkan motsätter sig detta!!

ÅÅÅ mina bridzilla-nerver går på högvarv..Man vill ju inte bli ovän med prästen direktGlad

• venezuela06

Detta var inte några bekymmer i oktober bara att de ville informera om om betydelsen bakom överlämnandet vilket är helt ok för oss...vi har ju våra anledningar till varför jag vill ha pappa vid min sida...Schemat för prästerna var inte lagt då utan det gjordes nog typ i mars eller något...
     jaja det löser sig nog,hade bara varit skönt att slippa ta i så här nära inpå...Det finns tack och lov fler präster i den församlingen om hon tokvägrar...

• venezuela06

Då kan jag andas ut angående överlämnandet...Prästen gjorde en helomvändning när jag förklarade varför jag ville ha pappa vid min sidaSkrattande så glad igen!! Hon tom kör hem till oss för vår träff (vi bor i annan stad 3 mil ifrån vart vi ska gifta oss)
    Ska ni få "öva" i kyrkan  någon dag innan vigseln?
    Så alla vet vad man ska göra...förutom att säga JAAA!!

ååå gästbok,har jag helt glömt,det e ju trevligt!!

Vi ska ha vigselp och festhäfte men nja det e väl upp till var och en om det passar en..
    Vi tycker det e roligt med sånt...

• venezuela06

Följer också väderprognosen med spänning. Fotograferingen är utomhus och ingen plan BSkrattande Nu verkar lördagen  bli växlande molninghet 16 grader ..och lite regn...Men vi hoppas på att den ändras några gånger då innan den 18:e...I förrgår var prognosen 24 grader och sol så ja vi får väl se om sisådär 1 vecka och 2 dagar!!

Då ligger vi nog ganska bra till i planeringen om vi hinner lägga ner sådan här tid vid väderkartanTungan ute

• venezuela06

Nu börjar jag bli nojig om småsaker som inte borde hända dagarna innan bröllopet:)

Som att stuka foten,få nackspärr eller något annat som jag aldrig drabbats av innan...men som säkert skulle göra entre lagom till helgenSkrattande

Min son(10 mån) lyckades givetvis trilla och få ett blåmärke på hela högerkinden och dottern (3år) hitta en vattenfast touch som hon målade sig med på hela överkroppen och händer...hon var ett lejon ju!!
    Men vi blir nog gifta ändå ska ni se,med nackspärr ,kryckor och lejon....5 dagar kvar!!! Wiiii..

• venezuela06

Vi övade dans hela nattenSkrattande min m2b har väl inte rytmen i kroppen men han ger järnet....Han har fått välja låt så Because the night med Bruce Springsteen blir det här..

• venezuela06

Ok det ska tokregna i skåne på lördagGråter men hoppet är det sista som lämnar en! Idag hade det varit perfekt.
    Är det bara för att man inte kan styra och kontrollera det som man blir så uppjagad!?
    (eller är det bröllopsnerverna som måste ut baraFlört)Allt annat har jag ju koll på...

Svar på tråden 18 Juni!