• Emblas Mamma

Är det någon som vill dela med sig av sina danslåtar eller sportifylista? =)

Återigen tror jag:)

Jag har hittat en del låtar man kan dansa till nu,
    dvs, foxtrott, bugg, vals, mm, - ja ni vet, sånt där som de flesta kan!

Ni får väldigt gärna komma med fler tips, eller ännu bättre - ni kanske har en sportifylista eller liknande ni vill dela med er av? Gärna låtar som är rockiga, moderna, gammeldags, eller vad som helst

det behöver självklart inte bara vara danslåtar så att säga!
    =)

• Svar på tråden Är det någon som vill dela med sig av sina danslåtar eller sportifylista? =)
  • förlovadflicka

Här är en lista jag länkat i en annan tråd. Är inte dansmusik kanske, vi ska ha den som mingelmusik på vårt öppet hus men vet att andra uppskattat den så slänger in den. Den är ca tre timmar, bara instrumental musik :) 111001

• Dez

Jag har gjort en lista på spotify... Men jag vet inte hur man "delar" med sig än... 

Dez
  • Emblas Mamma
    förlovadflicka skrev 2011-05-24 16:48:31 följande:
    Här är en lista jag länkat i en annan tråd. Är inte dansmusik kanske, vi ska ha den som mingelmusik på vårt öppet hus men vet att andra uppskattat den så slänger in den. Den är ca tre timmar, bara instrumental musik :) 111001
    ni har verkligen hittat toppen-låtar för bakgrundsmusik :)
    Dock tror jag inte vi ska ha det, men det finns nog en och annan vi kan använda här iallafall!
    Tack =)
  • millan

Precis....hur delar man med sig den förutom till twitter, facebook & messenger ???

• Emblas Mamma

Jag vet faktiskt inte hur man delar med sig.. :/
    FörlovadFlicka: HUR gör man? =) Så dom andra ocksåkan dela med sig :)

• förlovadflicka

Man högerklickar på låten och väljer copy spotify URI och sedan klistrar man bara in det :) 

Svar på tråden Är det någon som vill dela med sig av sina danslåtar eller sportifylista? =)