• fialia

någon som fixar naglarna i Stockholm

Gifter mig snart och det mesta börjar falla på plats. Något som är kvar att boka är dock att fixa mina naglar. Jag kommer att behöva fixa dem på fredag kväll. jag skulle vilja göra en kort förälngning och manikyr och lack. Tips på ställen mottags tacksamt. Måste fixa detta idag

Tack på förhand
    /Fialia

• Svar på tråden någon som fixar naglarna i Stockholm
  • Blivande fru Swärdh

Jag gör mina naglar hos min kompis Ann-Catrin i Upplands Väsby. Om det inte är för långt för dig kan jag verkligen rekommendera henne, bra pris och jätteduktig! Skicka meddelande till mig om du vill kontakta henne.

• gloriousgirlgirl

Jag går alltid till Nails center som ligger på Renstiernas gata på söder. Bra, billigt, lätt att få tid och de jobbar JÄMT. Har nog ingen hemsida och det ser ut som man hamnat i Thailand (de är asiater som har det), men oj så bra det blir :)

• Skumboll
    Blivande fru Swärdh skrev 2011-05-25 11:15:01 följande:
    Jag gör mina naglar hos min kompis Ann-Catrin i Upplands Väsby. Om det inte är för långt för dig kan jag verkligen rekommendera henne, bra pris och jätteduktig! Skicka meddelande till mig om du vill kontakta henne.
    Var i väsby hittar man henne?
  • Smileycat
    Blivande fru Swärdh skrev 2011-05-25 11:15:01 följande:
    Jag är gärna intresserad oxå..
    SKa gifta mig den 27e aug så det är inte än men bor i väsby  
  • FriPhi

Det var ett tag sen jag hade lösnaglar, men jag gjorde dem hos Janina på Zinq, Södermalm och var väldigt nöjd.

• Skumboll
    Smileycat skrev 2011-05-25 14:40:10 följande:
    Jag är utflyttad väsbybo men gifter mig i eds! Kul med några från samma håla. 
  • Blivande fru Swärdh
    Skumboll skrev 2011-05-25 14:24:52 följande:
    Var i väsby hittar man henne?
    Har skickat PM till dig. :)
    och till dig... :)
  • Hushinia
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m3765207.htm...

där kan läsa mycket om olika salonger i Sthlm , men jag rekommenderar dig

www.luisas.se

föredetta ägare till Feet & Nails på Regeringsgatan , nu gör hon naglar på Sveavägen 86 och Runebergsgatan 7 (salongen där hon började med Beautyandnails.se) , också väldigt poppis här i forumet efter många år.

jätte bra priser, ligger runt 500-600 kr nya naglar , testa gärna Bio Sculpture gel (det har jag haft i 6 månader nu och det är bäst, noll släpp och ser naturligt ut)
    gör även fotvård där har hon en fantastisk kvinna från Sydamerika, med deras fantastiska massagefåtöljer med inkopplad jacuzzi för fossingarna! lackningen är från O.P.I som sitter i flera veckor.
  • Smileycat
    Skumboll skrev 2011-05-25 16:12:35 följande:
    Jag är utflyttad väsbybo men gifter mig i eds! Kul med några från samma håla. 
    Kul Jag bor nästan precis där, vid Eds men gifter oss inte där.. Vi har en lokal ute i Skånela, typ mellan väsby o rosersberg så vi valde kyrkan där liten o mysig och man kan faktiskt gå emellan festlokalen o kyrkan om man vill!
  • Smileycat
    Blivande fru Swärdh skrev 2011-05-25 16:43:28 följande:
    Har skickat PM till dig. :)
    och till dig... :)
    Tack
    Ska försöka komma ihåg att höra av mig dit
    Vill ju ha fina naglar till dess men känns lite långt dit för att boka datum nu lixom när ska man fixa dom? dagen innan? eller kan man göra längre innan?
  • Skumboll
    Smileycat skrev 2011-05-25 23:40:53 följande:
    Kul Jag bor nästan precis där, vid Eds men gifter oss inte där.. Vi har en lokal ute i Skånela, typ mellan väsby o rosersberg så vi valde kyrkan där liten o mysig och man kan faktiskt gå emellan festlokalen o kyrkan om man vill!
    Haha, vad lustigt. Jag växte upp precis vid eds och gick i skolan där till och med. 

Skånela är fint, det kommer ju bli toppen!
  • Blivande fru Swärdh

Det är nog bra att göra dem en månad innan först så att du sen när du ska fylla på så fixar du dina bröllopsnaglar samtidigt. Jag kommer gå till henne 1-2 dagar innan bröllopet. :)

• fialia
    Hushinia skrev 2011-05-25 21:36:27 följande:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m3765207.htm...

där kan läsa mycket om olika salonger i Sthlm , men jag rekommenderar dig

www.luisas.se

föredetta ägare till Feet & Nails på Regeringsgatan , nu gör hon naglar på Sveavägen 86 och Runebergsgatan 7 (salongen där hon började med Beautyandnails.se) , också väldigt poppis här i forumet efter många år.

jätte bra priser, ligger runt 500-600 kr nya naglar , testa gärna Bio Sculpture gel (det har jag haft i 6 månader nu och det är bäst, noll släpp och ser naturligt ut)
    gör även fotvård där har hon en fantastisk kvinna från Sydamerika, med deras fantastiska massagefåtöljer med inkopplad jacuzzi för fossingarna! lackningen är från O.P.I som sitter i flera v
    Tyckte det lät kanon. Speciellt eftersom det står på hemsidan att de har öppet till 2000. Perfekt för mig som har grymt mycket att göra dagen innan och inte hinner förrens på kvällen. Tyvärr var sista tiden klockan 17 eftersom de stänger kl 18..... Inte så smart marknadsföring. Nu blev jag tokbesviken!!!!!!!!!!!!
  • Macie

Fialia Jag har gjort mina naglar hos luisas.se i flera år och tar alltid deras sista tid som är 18:45, ibland 18:30, så antingen fick du fel info eller att du bokar fredag för då tar hon sista tidigare.

• fialia
    Macie skrev 2011-05-30 10:42:33 följande:
    Fialia Jag har gjort mina naglar hos luisas.se i flera år och tar alltid deras sista tid som är 18:45, ibland 18:30, så antingen fick du fel info eller att du bokar fredag för då tar hon sista tidigare.
    Nu tycks de ha ändrat då... Jag kunde inte komma senare än 17.00 för de stänger 18.00 och inte 20.00 som det står på hemsidan och som det står på deras flyers som de delar ut. Som sagt, grymt besviken.
  • Macie

men jag var där förra veckan och min nästa tid om 4 veckor är kl 18.30 ,
    på fredagar så slutar nagelteknologerna kl 18 så då kan man inte få den tiden. Kanske är det som hände, för den salongen har bra öppettider.

Svar på tråden någon som fixar naglarna i Stockholm