• fialia

någon som fixar naglarna i Stockholm

Gifter mig snart och det mesta börjar falla på plats. Något som är kvar att boka är dock att fixa mina naglar. Jag kommer att behöva fixa dem på fredag kväll. jag skulle vilja göra en kort förälngning och manikyr och lack. Tips på ställen mottags tacksamt. Måste fixa detta idag

Tack på förhand
    /Fialia

• Svar på tråden någon som fixar naglarna i Stockholm
  • fialia
    Hushinia skrev 2011-05-25 21:36:27 följande:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m3765207.htm...

där kan läsa mycket om olika salonger i Sthlm , men jag rekommenderar dig

www.luisas.se

föredetta ägare till Feet & Nails på Regeringsgatan , nu gör hon naglar på Sveavägen 86 och Runebergsgatan 7 (salongen där hon började med Beautyandnails.se) , också väldigt poppis här i forumet efter många år.

jätte bra priser, ligger runt 500-600 kr nya naglar , testa gärna Bio Sculpture gel (det har jag haft i 6 månader nu och det är bäst, noll släpp och ser naturligt ut)
    gör även fotvård där har hon en fantastisk kvinna från Sydamerika, med deras fantastiska massagefåtöljer med inkopplad jacuzzi för fossingarna! lackningen är från O.P.I som sitter i flera v
    Tyckte det lät kanon. Speciellt eftersom det står på hemsidan att de har öppet till 2000. Perfekt för mig som har grymt mycket att göra dagen innan och inte hinner förrens på kvällen. Tyvärr var sista tiden klockan 17 eftersom de stänger kl 18..... Inte så smart marknadsföring. Nu blev jag tokbesviken!!!!!!!!!!!!
  • fialia
    Macie skrev 2011-05-30 10:42:33 följande:
    Fialia Jag har gjort mina naglar hos luisas.se i flera år och tar alltid deras sista tid som är 18:45, ibland 18:30, så antingen fick du fel info eller att du bokar fredag för då tar hon sista tidigare.
    Nu tycks de ha ändrat då... Jag kunde inte komma senare än 17.00 för de stänger 18.00 och inte 20.00 som det står på hemsidan och som det står på deras flyers som de delar ut. Som sagt, grymt besviken.
Svar på tråden någon som fixar naglarna i Stockholm