• tärnan

Restaurang i Malmö för möhippan ???

Någon som har bra tipps där vi 8 tjejer kan äta i malmö, kl 20.00  i Malmö. Ska inte vara allt för dyrt men lyxigt ändå :)))

• Svar på tråden Restaurang i Malmö för möhippan ???
  • TheréseEmil

Sankt Markus vinkällare är inte superdyrt, har för mig att buffén kostar runt 280 kr/person. Det är supermysigt där och har underbart god mat.

• A loves A

Rådhuskällaren åt vi på när vi var i Malmö. Deras filéfrossa är definitivt prisvärd!

• midsommardagen 2011

på min möhippa tog tjejerna mig till izakaya koi på lilla torg, vi åt anka för det är min favoriträtt :). supergott, superbra service, och sen kan man dansa hela natten lång också (det är ju ett uteställe också). Såååå kul och gott och trevligt!

• plin

Restaurang Davidshall har jättegoda tapas! och inte allt för dyrt.
    annars har asien på ystadsgatan jättegod o jättebillig mat, men det är inte så möhippigt kanske... 

• johanna suarez
    tärnan skrev 2011-05-25 20:02:05 följande:
    Någon som har bra tipps där vi 8 tjejer kan äta i malmö, kl 20.00  i Malmö. Ska inte vara allt för dyrt men lyxigt ändå :)))
    Helt klart cuba cafe, god mat goda drinkar och möjlighet att både dansa och lyssna på latinamerikansk musik. Ligger vid folkets park..
  • Sebastiána
    TheréseEmil skrev 2011-05-25 20:19:53 följande:
    Sankt Markus vinkällare är inte superdyrt, har för mig att buffén kostar runt 280 kr/person. Det är supermysigt där och har underbart god mat.
    Oja, det röstar jag också för!
  • Å och D

Ingen lyx alls, men ROLIGT och stans bästa drinkar = Carib Creol!

Svar på tråden Restaurang i Malmö för möhippan ???