Inlägg från: TrueLove |Visa alla inlägg
  • TrueLove

Shoe problem.

Hittade mina drömskor.Perfekta till min drömklänning..Trodde jag ja.

När jag sedan skulle testa de tillsammans idär min klänning förvaras så visade det sig att de var alldeles för höga (eller jag för lång ;) ). Skorna syndes och detta är något jag inte vill. Så nu är det dags för en intensiv skojakt,igen.. *SUCK* Ca en månad kvar till bröllopet!!

Härliga inspirerande medlemmar,lite hjälp tack. Tips på skor alternativ visa mig era skor. TACK!

Mina nuvarande skor.
  • Svar på tråden Shoe problem.
  • TrueLove

Ja,det kanske jag borde gjort. Dessa på bilden ovan är 9,5 cm. Så högst 5 cm kanske. Funderar även på ballerina.

• TrueLove
    Gwennie skrev 2011-05-28 16:12:04 följande:
    Vet hur det är... Har försökt skicka ett par  skor till min svåger i USA ett bra tag nu, men de skickar hela tiden till fel adress och så blir det tillbakaskickade av posten. Köpte ett par begagnade backupskor som var jättefina, men alldeles för trånga och hårda.
    Det blir en lång natt vid datorn igen...
    Det eviga letandet...Trodde det skulle vara svårt att hitta brudklänning.Tjii hade jag..Big shoe problem!
    Hoppas du hittar något! :) 
  • TrueLove
    Tessin skrev 2011-05-28 16:32:29 följande:
    De e dom skorna jag fundera på att köpa =) Får man fråga hur modellen är, är dom goa att gå i? Tycker det är så svårt när man beställer skor från nätet, de måste ju ändå vara liite sköna eftersom man ska ha på sig dom en hel dag & natt!

Kolla tradera, där har jag sett en del brudskor med lägre klack till riktigt bra priser.
    Modellen är super skön eftersom det är platå i fram. Men man bör dock vara "van" att gå i klackar eftersom klacken är 9,5 cm. Skönast är nog låg klack alt. ballerina.. Men det beror ju också på om skorna syns eller inte..
    Syns dom inte kan man ju välja nästan vad som helst. :)

Tradera kikar jag på flera gånger om dagen, men det är inte något som fallit mig i smaken, än.

• TrueLove
    Tessin skrev 2011-05-28 16:47:51 följande:
    Det var de jag va lite rädd för.. Min klänning är lite för lång nämligen och måste nog ha ca 8-10 cm klack. Dessvärre är jag inte världens bästa på att gå i högklackat. Tror du dom är lättare eller svårare pga den lilla platån?
    Platån gör det helt klart lättare.MEN, kilklackar är att föredra. Svårt det ska vara med skor då... 
  • TrueLove
    SaJo1981 skrev 2011-05-28 17:25:11 följande:
    Om man inte köper lagervara på matildas fest så tar det cirka 6veckor innan man får skorna då dom skickar en beställning till kina där dom GÖR skorna på bedtällning! Köpte själv skor där som var extremt mycket för små........
    Då är det bara att utesluta dem då.. :(
  • TrueLove
    sabra skrev 2011-05-28 19:30:46 följande:
    Hej,

Det finns jätte fina satinskor på din sko nu för 349 kronor. Litet tips bara dock är klacken 7 cm så det kanske är lite högt.
    Supersköna att gå i... kolla in länken nedan!

dinsko.se/Shop-online/Dam/Pumps?art=263190
    Tack för tipset. Ska kolla länken genast! :)
  • TrueLove
    20110723 skrev 2011-05-29 10:42:54 följande:
    Men kanske dina skor passar TS, både vad gäller smak och storlek. Då blir det två flugor i en smäll. Du förlorar inte dina pengar och TS har sina bröllopsskor klara ;)
    Haha,aaa. Ska du sälja dem? Jag kommer att sälja mina. 

SaJo1981 vad är det för modell och storlek? ;)
  • TrueLove
    Rebekka 2012 skrev 2011-05-31 19:53:42 följande:
    Super snygga skor!!! Skulle vilja veta vart du köpt dessa skorna & vad de kostar? Jag tycker att du ska prova på brandos.se, där kan du söka på din storlek, färg mm... Finns en hel del snygga brudskor där Glad Hoppas att du hittar det du söker!
    Hej hej!

Jooo,de är super snygga!!De är från Brandos och kostar 699:- om jag inte minns fel. Har ett par storlek 39 här hemma till försäljning eftersom jag inte kan ha dom. :(

Tack för alla tips.Lite febrilt i min stad, i grannstaden, på internet och under veckan ska jag ta mig en tripp till huvudstaden och se om de har något att erbjuda. Annars får jag gå barfota! :) 
Svar på tråden Shoe problem.