Red skrev 2011-07-11 10:34:47 följande:
Jag har tänkt ha tre par skor. Ett par med 8cm klack som jag hoppas jag kan ha så länge som möjligt och sedan ett par typ ballerina om jag skulle bli trött i fötterna. Sedan har jag tänkt försöka hitta ett par snörkängor med 8 cm klack att ha när vi skall fotograferas ute och när jag transporteras mellan hotell/frisör/lokal. Inte så roligt att halka omkring i pumps då men samtigt behöver jag ju klacken för att inte släpa klänningen i eventuell snö.
Pumpsen och framförallt ballerina skall jag leta efter nu i sommar eftersom det inte finns så mycket till vintern. Kängorna får jag ju nog vänta med eftersom de inte finns nu. Är bara så rädd arr jag skall glömma de, får nog börja skriva en lista
Åh jag tycker det är såå svårt me skor! Min fästman (äntligen är vi förlovade :) ) är bara nåra centimeter längre än mig o därför vill jag inte ha några höga klackar. Men jaa kängor har jag ett par som nog skulle funka bara när man ska va ute o springa. Men jag är ingen ballerinatyp så de är svårt att hitta fina platta skor då.
Återigen, var har folk hittat bolero/jacka? Jag va inne på den där hemsidan men hittade inte fram. Jag förstod inte riktigt tror jag...