Inlägg från: Snojsan |Visa alla inlägg
  • Snojsan

Vinterbrudar - 2012

Hej alla vinterbrudar!

I den här tråden passar jag in:)  4 februari 2012 är det dags för mig (och min älskling)!

Har inte läst så långt tillbaka i tråden än, men är det fler som har samma datum? Vi gifter oss i Dalarna.

• Snojsan
    RiNa skrev 2011-09-24 09:55:19 följande:
    Vi har precis samma datum :) vårt bröllop blir i Malmö. Roligt att veta hur långt ni kommit med planeringen.
    Va kul! Jag känner mig lite stressad! Vi har planerat det här i 1,5 år och det har känts som en evighet till den stora dagen. Men förra helgen sa en kompis till mig att nu är det snart bara 4 månader kvar. Då fick jag panik!
    Det vi har gjort är:
    Bokat kapellet, köpt min klänning, mina skor, en päls (ropade in den på tradera och den är gamal, så bättre att jag köper den och inte en ny:D), köpt lite smågrejer som ljusstakar, ljuslyktor och sånt, bokat två solister, valt låtar till kapellet. Sen är det ifs saker som vi håller på med nu som inte är klart.
    Hur långt har ni kommit? När skickar ni ut inbjuningskorten?
  • Snojsan
    Tri skrev 2011-09-24 19:58:37 följande:
    Va långt ni har kommit! Vi har bokat festlokal, börjat kolla meny och köpt klänning. Gästlista är nästan klaro ch inbjudningarna under utformning. 4 månader är lång tid Skrattande
    Skönt att du säger att 4 månader är lång tid:D Det är ju faktist det. Men vill hinna klart så mycket som möjligt innan december, så jag kan njuta av julen. Är julgalen!
    Min kille och hans maskalkar (eller vad man säger) provade kläder igår. Dom va jätte fina! Känns bra att dom också är igång. Nu ska bara mina tärnor välja.
    Ska ni ha tärnor och maskalkar?
Svar på tråden Vinterbrudar - 2012