Inlägg från: Sveaalexandra |Visa alla inlägg
  • Sveaalexandra

Vinterbrudar - 2012

Hallå, vinterbrudar! Jag har följt denna tråd ett tag men inte skrivit, men nu har jag en fråga som ni kanske kan hjälpa mig lite med eftersom det börjar närma sig för de flesta..

VILKA psalmer har ni valt till vigseln? Tycker att det är så många att plöja igenom så skulle vara skönt med några tips! Har valt psalm 84 i nuläget iallafall!

Gifter mig förövrigt 21/1 :)

• Sveaalexandra
    Evelinas skrev 2011-12-29 09:43:07 följande:
    Hej och grattis till stundande bröllop!!
    Vi har valt psamlm 411 som är en vigselpsalm, sen har vi valt psalm 134 eftersom vi gifter oss i trettonhelgen + att den är himla fin och alla kan den Solig

Var och provade klänningen en sista gång igår, den blir så himla fin!! Enkel som jag vill ha den, andra kanske skulle säga tråkig men jag tycker den är perfekt, känns extra kul att jag vet att INGEN annan någonsin kommer ha en exakt likadan! Ska hämta den på tisdag nästa vecka Solig
    De var fina båda två! Vi har en vigselpsalm så tänkte ha en till som inte var det men som var fin ändå, just nu är vi lite inne på 180, handlar om att varje dag är en gåva och att man ska försöka göra något av den. Men får rådfråga prästen sen också kanske! :)

Åh! Enkelt är fint och du blir nog fantastisk i den! Min är lite större i kjolen men inte så mycket krussiduller och sådant, så jag gillar också enkelt. :)
Svar på tråden Vinterbrudar - 2012