Vinterbrudar - 2012
Tårar är aldrig roligt Hoppas det ändå blir som du vill
Jäklar hade helt glömt bort hinderprövningen har haft så fullt upp med annat! Måste fixa det så det inte glöms bort.
Jag tror jag kommer ta min sambos efternamn, fast jag tycker mitt är mkt finare
skrattar! Det kanske var mer som ett litet skämt om att mitt efternamn är lite finare
Vi ska försöka komma överens, blir nog inga problem, vi funderar på ev om vi ska helt ändra efternamn till nåt eget! som en ny liten familj
Nu har jag i allafall dragit ut papper för hinderprövning! Januaribruden du satte verkligen fart på mig! Vad glad jag blir att det löste sig för er!
Å idag ska jag köpa mitt hår!!!! Har fått tid idag för utprovning. Så konstigt att jag gör nåt sånt här! jag är ju ganska så slapp av mig, knappt sminkar mig å nu ska jag sätta in lös hår! Fast det ska bli hur kul som helst,
Vad härligt för er Red och Mahy att ni ska till thailand! är avis, men vi får ta våran resa sen nångång i framtiden! Så jäkligt dyrt när man är fem personer i en familj å ska resa.
Roligt att få en egendesignad ring som man är ensam om!
Vill också att tiden skall gå fortare :) Den senaste veckan har jag kännt mig så himla förväntansfull. Vill liksom planera och göra saker men just finns det inte mycket jag kan göra.. Skall tvinga mamma att diskutera blommor i eftermiddag, det är hon bra på!